Zdjęcia produktu


Firma i jej ochrona (Wolters Kluwer Polska SA)

(2009 / 312 / Kluwer SA Wolters / Jowita Sitko Joanna / 9788326418648)
E-booki Wolters Kluwer Polska SA
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

57,96 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 57,96 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Firma i jej ochrona

Tytuł marka i jej ochrona Autor Joanna Jowita Sitko Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-1864-8 kolekcja Monografie Rok wydania 2009 liczba stron 312 Format pdf Spis treści Wykaz skrótów 11
1. Akty prawne 11 2. Czasopisma 12 3. Organy orzekające 13 4. Inne skróty 14
Wstęp 15
Rozdział I Pojęcie i znaczenie gospodarcze firmy 21
1. Ewolucja pojęcia , a także jej ochrony w prawie polskim 21 2. Funkcja i znaczenie gospodarcze producenta 29 2.1. Funkcja indywidualizująca firmy 29 2.2. Funkcja informacyjna producenta 32 2.3. Funkcja gwarancyjna (jakościowa) firmy 33 2.4. Funkcja reklamowa producenta 35 3. Firma a oznaczenia odróżniające używane w działalności gospodarczej 36 3.1. Nazwy przedsiębiorstw 36 3.2. Znaki towarowe 42 3.3. Oznaczenia geograficzne 48 3.4. Tytuły prasowe 59 3.5. Szyldy 62 3.6. Adresy internetowe 65
Rozdział II Prawne ujęcie i jej ochrony w prawie wybranych krajów europejskich 72
1. Firma w prawie francuskim 72 1.1. Pojęcie marki i podmioty uprawnione do jej stosowania 72 1.2. Zasady tworzenia firmy 75 1.3. Powstanie i wygaśnięcie prawa do producenta 77 1.4. Zasady korzystania z producenta 78 1.5. Ochrona producenta 82 2. Marka w prawie angielskim 89 2.1. Pojęcie producenta i podmioty uprawnione do jej użytkowania 89 2.2. Zasady tworzenia firmy 92 2.3. Powstanie i wygaśnięcie prawa do marki 95 2.4. Zasady korzystania z producenta 95 2.5. Ochrona firmy 96 3. Firma w prawie niemieckim 98 3.1. Pojęcie producenta i podmioty uprawnione do jej wykorzystywania 98 3.2. Zasady tworzenia firmy 101 3.3. Powstanie i wygaśnięcie prawa do marki 104 3.4. Zasady korzystania z marki 105 3.5. Ochrona firmy 107
Rozdział III producent jako dobro bronione w świetle przepisów kodeksu cywilnego 111
1. Marka a dobra osobiste służące identyfikacji podmiotów prawa 111 2. Typy firm i reguły ich tworzenia 118 3. Zasady prawa firmowego 131 3.1. Wprowadzenie 131 3.2. Zasada prawdziwości firmy 132 3.3. Zasada wyłączności marki 137 3.4. Zasada ciągłości producenta 147 3.5. Zasada jedności marki 153 3.6. Zasada jawności firmy 157
Rozdział IV Prawo do producenta i jego ochrona w świetle przepisów kodeksu cywilnego 163
1. Zakres podmiotowy prawa do marki 163 2. Powstanie i wygaśnięcie prawa do producenta 172 3. Treść prawa do firmy 184 4. Charakter prawa do firmy 201 5. Ochrona prawa do firmy 216 5.1. Ochrona prawa do firmy przed jego zagrożeniem albo naruszeniem 216 5.2. Prawne środki ochrony prawa do marki 230
Rozdział V Podstawy prawne ochrony firmy w innych aktach prawnych 244
1. Ochrona marki w świetle przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 244 1.1. Dopuszczalność ochrony producenta na podstawie przepisów szczegółowych ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 244 1.2. Znaczenie klauzuli generalnej dla ochrony marki 250 1.3. Cywilnoprawne środki ochrony firmy na podstawie przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 253 2. Ochrona firmy w świetle przepisów ustawy - Prawo własności przemysłowej 258 2.1. Reguły rozstrzygania kolizji między prawem do producenta a prawem ochronnym na znak handlowy 258 2.2. Reguły rozstrzygania kolizji między prawem do producenta a prawem z rejestracji na oznaczenie geograficzne 267 2.3. Administracyjne i sądowe środki ochrony marki w świetle ustawy - Prawo własności przemysłowej 269 3. Rola organu rejestrowego w zakresie ochrony i przestrzegania przepisów o firmie 274 4. Ochrona marki przedsiębiorcy zagranicznego w Polsce 281
Podsumowanie 291
Bibliografia 299

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wolters Kluwer Polska SA
  • ISBN

    9788326418648
  • Autor

    Jowita sitko joanna
  • Wydawnictwo

    Kluwer sa wolters
  • Ilość stron

    312
  • Rok wydania

    2009
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Firma i jej ochrona (sklep TaniaKsiazka.pl)
    57,96 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 57,96 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Firma i jej ochrona. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki