Zdjęcia produktu


Marketing w szkolnictwie (Wolters Kluwer Polska SA)

(2007 / 236 / Kluwer SA Wolters / Hanna Hall / 9788326418945)
E-booki Wolters Kluwer Polska SA
Dostepność na dzień 22.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

30,98 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 30,98 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing w szkolnictwie

Tytuł Marketing w szkolnictwie Autor Hanna Hall Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-1894-5 seria Poradniki ABC Rok wydania 2007 liczba stron 236 Format pdf Spis treści Wstęp 7
Rozdział 1. Marketingowa koncepcja zarządzania w organizacjach niekomercyjnych 11
zarys koncepcji marketingowego zarządzania organizacją 11 Specyfika organizacji niekomercyjnych a marketingowa koncepcja zarządzania 20 Projektowanie strategii marketingowej w organizacjach niekomercyjnych 35 Marketing w szkolnictwie - znaczenie i zakres adaptacji 44
Rozdział 2. Przedmiot i metody analizy otoczenia i potencjału szkoły 51
Polski system edukacji - uwarunkowania i zmiany 51 Analiza makrootoczenia szkoły 64 Analiza zachowań klientów szkoły 73 Specyfika i analiza konkurencji w szkolnictwie 92 Analiza potencjału szkoły 98 Analiza SWOT i formułowanie marketingowych celów szkoły 100
Rozdział 3. Segmentacja rynku adresatów oferty szkoły i pozycjonowanie szkoły 108
Segmentacja rynku adresatów oferty szkoły 108 Pozycjonowanie szkoły 112
Rozdział 4. Kształtowanie kompilacji instrumentów marketingowych 120
Usługa edukacyjna - specyfika, struktura, jakość 120 Polityka ceny 136 Dystrybucja usług edukacyjnych 142 Instrumenty i program promocji szkoły 146 Personel szkoły i koncepcja marketingu wewnętrznego 161
Rozdział 5. Badania marketingowe w szkołach - proces i metody 165
Przygotowanie badania 165 Zbieranie, przetwarzanie i analiza i prezentacja wyników badania 193
Rozdział 6. Źródła i metody pozyskiwania zasobów 209
Podsumowanie 225
Bibliografia 226

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wolters Kluwer Polska SA
  • ISBN

    9788326418945
  • Autor

    Hanna hall
  • Wydawnictwo

    Kluwer sa wolters
  • Ilość stron

    236
  • Rok wydania

    2007
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing w szkolnictwie. (sklep TaniaKsiazka.pl)
    30,98 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 30,98 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing w szkolnictwie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki