Zdjęcia produktu


Psychologia twórczości grupowej (Impuls)

(2006 / 225 / Impuls / Aneta Chybicka / 9788375878103)
E-booki Impuls
Dostepność na dzień 24.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

37,81 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 37,81 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Psychologia twórczości grupowej

Jest to książka funkcjonalna, przeznaczona dla osób, które same chcą rozwinąć umiejętności twórczego myślenia lub stawiają pierwsze kroki w roli trenerów i moderatorów warsztatów twórczego myślenia. Obszerny pożytek z publikacji odniosą trenerzy biznesu, kadra kierownicza zróżnicowanych szczebli (książka opisuje m.in. Techniki sprawnego prowadzenia spotkań grupowych i inspirowania członków zespołu do kreatywnych działań), pracownicy działów HR, studenci nauk społecznych oraz osoby pracujące w szkole. Publikacja podzielona jest na cztery części tematyczne. Pierwsza część dotyczy twórczych teorii (m.in. Psychologia twórczości, koncepcje badania twórczości). Kolejna część ma za zadanie wprowadzić Czytelnika w twórcze przygotowania (np. Do rozwiązywania problemów, rozwijania pomysłów). W części trzeciej, która wprowadza w twórczą organizację, odszukamy niemało funkcjonalnych wskazówek dotyczących m.in. Twórczości w praktyce, selekcji i rekrutacji twórczych osób, diagnozy otwartych umysłów, motywacji do kreatywnego myślenia, burzy mózgów, kompletnej niekompetencji, czy wykorzystania technik mieszanych. Ostatni rozdział – twórcze szkolenie – opisuje wydajność treningów twórczości i zawiera konspekt szkolenia z zakresu technik twórczego myślenia. W dużym aneksie Czytelnik znajdzie 35 slajdów dotyczących technik twórczego myślenia i rozwiązywania problemów.
Tytuł Psychologia twórczości grupowej Podtytuł Jak moderować zespoły twórcze i zadaniowe Autor Aneta Chybicka Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN 978-83-7587-810-3 Rok wydania 2006 Kraków Wydanie 1 liczba stron 225 Format pdf Spis treści Część pierwsza
Twórcze teorie

Rozdział pierwszy
Psychologia twórczości dawniej i dzisiaj

Rozdział drugi
Współczesne koncepcje i badania twórczości w praktyce

Część druga
Twórcze przygotowania

Rozdział pierwszy
Przygotowanie do rozwiązywania problemów

Rozdział drugi
O umiejętności rozwijania pomysłów

Część trzecia
Twórcza organizacja

Rozdział pierwszy
Twórczość w praktyce

Rozdział drugi
Od kandydatów oczekujemy kreatywności – selekcja i rekrutacja twórczych osób

Rozdział trzeci
Jak złapać liska, czyli o diagnozie otwartych umysłów

Rozdział czwarty
Uwarunkowania progresywności organizacyjnej – jak wzbudzić motywację do kreatywnego myślenia

Rozdział piąty
Burza mózgów

Rozdział szósty
635, czyli pomysłowy Dobromir na zebraniu

Rozdział siódmy
Synktetyka, czyli o kompletnej niekompetencji

Rozdział ósmy
Techniki mieszane

Rozdział dziewiąty
Ocena pomysłów


Część czwarta
Twórcze szkolenie

Rozdział pierwszy
wydajność treningów twórczości

Rozdział drugi
Konspekt szkolenia z zakresu technik twórczego myślenia

Bibliografia

Aneks
Techniki twórczego myślenia i rozwiązywania problemów (slajdy 1-35)

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Impuls
  • ISBN

    9788375878103
  • Autor

    Aneta chybicka
  • Wydawnictwo

    Impuls
  • Ilość stron

    225
  • Rok wydania

    2006
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Psychologia twórczości grupowej (sklep TaniaKsiazka.pl)
    37,81 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 37,81 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Psychologia twórczości grupowej. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki