Zdjęcia produktu


Jak uczyć uczenia się (Impuls)

(2007 / 276 / Impuls / Beata Oelszlaeger / 9788375877717)
E-booki Impuls
Dostepność na dzień 24.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

8,55 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 8,55 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Jak uczyć uczenia się

Książka jest głosem w dyskusji o zmianach na pierwszym etapie edukacji. Może pełnić funkcję podręcznika uzupełniającego równocześnie dla studentów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej przygotowujących się do podjęcia pracy w klasach I-III, jak i nauczycieli – praktyków. Podręcznik ten wychodzi naprzeciw potrzebom nauczycieli zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej, którzy wraz z wprowadzeniem reformy oświatowej stanęli w obliczu nowych wymagań programowych. Sporo treści odnosi się do dydaktyki i metodyk przedmiotów szczegółowych, do wszelkich bloków przedmiotowych, które wraz ze zmianami w drodze ku „społeczeństwu uczącemu się" powinny posiłkować się innymi niżeli dotychczas przesłankami – wynikającymi z przemian pomiędzy innymi w zakresie sposobów i środków gromadzenia wiedzy. W książce znajdują się liczne przykłady, zestawienia, scenariusze, schematy uwzględniające zarówno pewne propozycje literatury źródłowej, jak i organizację, przebieg i rezultaty badań empirycznych. Całość dopełniają przypisy, streszczenie w języku polskim, francuskim i angielskim, a także Aneksy.
Tytuł Jak uczyć uczenia się Podtytuł Środki i metody kształcenia samokontroli i samooceny w edukacji wczesnoszkolnej Autor Beata Oelszlaeger Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN 978-83-7587-771-7 Rok wydania 2007 Kraków Wydanie 1 ilość stron 276 Format pdf Spis treści Wprowadzenie


Rozdział 1. W stronę edukacji zorientowanej na dziecko uczące się


1.1. Kilka uwag o uczeniu się dzieci

1.2. Systemy edukacyjne a podmiotowe działania uczniów – trochę historii


Rozdział 2. Rodzaje działań samokontrolnych i samooceniających – ich edukacyjne konsekwencje

2.1. Samokontrola i samoocena w działaniach podmiotowych dzieci

2.2. Działania samokontrole i samooceniające jako nieodzowne komponenty podmiotowego uczenia się dzieci

2.3. O środkach i metodach kształcenia działań podmiotowych dzieci w wybranych koncepcjach edukacyjnych


Rozdział 3. Od adaptacji do samodzielności – z badań nad kształceniem działań podmiotowych

3.1. Samokontrola i samoocena w działaniach podmiotowych dzieci – zarys problematyki i sposobów jej badania

3.2. Środki i metody kształcenia działań podmiotowych dzieci

3.3. Przejawy i zakres podmiotowości dzieci w działaniach edukacyjnych

3.4. Samokontrola i samoocena w planowaniu i realizacji zadań edukacyjnych


Rozdział 4. Wiedza o uczeniu się – charakter działań podejmowanych poprzez nauczyciela i uczniów

4.1. Działania nauczyciela a działania uczniów

4.2. Działania uczniów a działania nauczyciela

4.3. Inne aspekty kształcenia działań podmiotowych


Podsumowanie

Bibliografia

Spis tabel

Spis przykładów

Spis aneksów

Aneksy

Streszczenie

Resumé

Summary

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Impuls
  • ISBN

    9788375877717
  • Autor

    Beata oelszlaeger
  • Wydawnictwo

    Impuls
  • Ilość stron

    276
  • Rok wydania

    2007
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Jak uczyć uczenia się (sklep TaniaKsiazka.pl)
    8,55 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 8,55 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Jak uczyć uczenia się. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki