Tytuł Kompetencje konsumentów Podtytuł nowoczesne zachowania, stabilna konsumpcja Autorzy Anna Dabrowska, Felicjan Bylok, Mirosława Janoś-Kresło, Dariusz Kiełczewski, Irena Ozimek Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2237-3 Rok wydania 2016 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 200 Format pdf Spis treści Spis treści
Wprowadzenie
ROZDZIAŁ 1. Konsument a współczesne wyzwania cywilizacyjne
1.1. Globalna konsumpcja jako megatrend współczesnej konsumpcji
1.2. Wirtualizacja konsumpcji
1.3. Ekologizacja jako przejaw trosce o środowisko naturalne
ROZDZIAŁ 2. Kompetencje i ich znaczenie dla kształtowania zachowań i postaw konsumentów
2.1. Kompetencje konsumentów
2.2. Kompetencje a zachowania konsumentów
2.3. Znaczenie kompetencji w kształtowaniu postaw konsumentów
ROZDZIAŁ 3. Stabilna konsumpcja a kompetencje konsumentów
3.1. Jednostajna konsumpcja jako przedmiot badań
3.2. Problemy rozwoju idei jednostajnej konsumpcji
3.3. Postawy konsumentów wobec jednostajnej konsumpcji
ROZDZIAŁ 4. Postępowe zachowania w kontekście kompetencji konsumentów
4.1. Innowacyjne zachowania jako obszar badań współczesnej konsumpcji
4.2. Atrybuty najnowocześniejszych konsumentów
4.3. Wybór nowych produktów poprzez konsumentów
4.4. Wzory konsumpcji związane z nabywaniem i stosowaniem nowych produktów
4.5. Innowacje na rynku żywności i związane z tym wybrane aspekty zachowań konsumentów
4.6. Bankowość przenośna jako forma nowoczesnego zachowania konsumentów
ROZDZIAŁ 5. Wiedza konsumentów a ochrona ich praw
5.1. Prawo do informacji a kompetencje konsumentów
5.2. Prawo do reklamacji a wiedza konsumentów
5.3. Instytucje i organizacje konsumenckie a świadomość konsumentów
ROZDZIAŁ 6. Segmentacja konsumentów według kompetencji
Zakończenie
Bibliografia
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Kompetencje konsumentów, AZ#FADAF1D3EB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.