Zdjęcia produktu


Kompetencje konsumentów, AZ#FADAF1D3EB/DL-ebwm/pdf

(2016 / 200 / PWE / 9788320822373)
E-booki
Dostepność na dzień 22.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

47,41 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 47,41 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Kompetencje konsumentów, AZ#FADAF1D3EB/DL-ebwm/pdf

Tytuł Kompetencje konsumentów Podtytuł nowoczesne zachowania, stabilna konsumpcja Autorzy Anna Dabrowska, Felicjan Bylok, Mirosława Janoś-Kresło, Dariusz Kiełczewski, Irena Ozimek Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2237-3 Rok wydania 2016 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 200 Format pdf Spis treści Spis treści

Wprowadzenie

ROZDZIAŁ 1. Konsument a współczesne wyzwania cywilizacyjne
1.1. Globalna konsumpcja jako megatrend współczesnej konsumpcji
1.2. Wirtualizacja konsumpcji
1.3. Ekologizacja jako przejaw trosce o środowisko naturalne

ROZDZIAŁ 2. Kompetencje i ich znaczenie dla kształtowania zachowań i postaw konsumentów
2.1. Kompetencje konsumentów
2.2. Kompetencje a zachowania konsumentów
2.3. Znaczenie kompetencji w kształtowaniu postaw konsumentów


ROZDZIAŁ 3. Stabilna konsumpcja a kompetencje konsumentów
3.1. Jednostajna konsumpcja jako przedmiot badań
3.2. Problemy rozwoju idei jednostajnej konsumpcji
3.3. Postawy konsumentów wobec jednostajnej konsumpcji


ROZDZIAŁ 4. Postępowe zachowania w kontekście kompetencji konsumentów
4.1. Innowacyjne zachowania jako obszar badań współczesnej konsumpcji
4.2. Atrybuty najnowocześniejszych konsumentów
4.3. Wybór nowych produktów poprzez konsumentów
4.4. Wzory konsumpcji związane z nabywaniem i stosowaniem nowych produktów
4.5. Innowacje na rynku żywności i związane z tym wybrane aspekty zachowań konsumentów
4.6. Bankowość przenośna jako forma nowoczesnego zachowania konsumentów


ROZDZIAŁ 5. Wiedza konsumentów a ochrona ich praw
5.1. Prawo do informacji a kompetencje konsumentów
5.2. Prawo do reklamacji a wiedza konsumentów
5.3. Instytucje i organizacje konsumenckie a świadomość konsumentów


ROZDZIAŁ 6. Segmentacja konsumentów według kompetencji


Zakończenie

Bibliografia

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • ISBN

    9788320822373
  • Wydawnictwo

    Pwe
  • Ilość stron

    200
  • Rok wydania

    2016
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Kompetencje konsumentów (sklep TaniaKsiazka.pl)
    47,41 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 47,41 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Kompetencje konsumentów, AZ#FADAF1D3EB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki