Zdjęcia produktu


Szkoła miejscem (nie)(do)rozwoju (Impuls)

(2010 / 183 / Impuls / Anita Famuła-Jurczak / 9788375877212)
E-booki Impuls
Dostepność na dzień 24.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

26,60 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 26,60 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Szkoła miejscem (nie)(do)rozwoju

Jest to pierwsza publikacja na rynku wydawniczym przybliżająca problematykę funkcjonowania szkół z oddziałami filialnymi. Po rekonstrukcji założeń związanych z powstawaniem gimnazjów „wirtualnych" autorka przybliża założenia związane z powoływaniem i organizacją gimnazjów w polskim systemie oświaty. Ukazuje obawy, które towarzyszyły zmianie systemu oświaty. Ponadto w prezentowanej publikacji autorka omawia zagadnienie dotyczące funkcjonowania młodzieży w środowisku szkolnym. Godnym podkreślenia jest fakt, iż autorka – odwołując się do założeń J. Dewey – wytwarza teoretyczne założenia dotyczące funkcjonowania szkoły, szkoły której zadaniem jest wspieranie rozwoju ucznia.
Tytuł Szkoła miejscem (nie)(do)rozwoju Podtytuł Studium empiryczne na przykładzie gimnazjum „wirtualnego" Autor Anita Famuła-Jurczak Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN 978-83-7587-721-2 Rok wydania 2010 Kraków Wydanie 1 liczba stron 183 Format pdf Spis treści Wstęp

Rozdział I
Gimnazjum – nowy wariant szkoły
Wprowadzenie

1. Gimnazjum – cele i założenia
1.1. Organizacja gimnazjów „wirtualnych"
1.2. Wymogi i obawy przed wprowadzeniem reformy
Konkluzje

Rozdział II
Gimnazjum miejscem rozwoju uczniów

Wprowadzenie
1. Rozwój ucznia – ujęcie psychologiczno-pedagogiczne
2. Codzienność szkolna – ujęcie postępowe
2.1. Aktywność ucznia na lekcji
2.2. Nauczyciele w szkole wspomagającej rozwój ucznia
2.3. Uczeń i jego rówieśnicy w codzienności szkolnej
2.4. Zajęcia pozalekcyjne
2.5. Samorząd szkolny
3. Szkoła w dotychczasowych badaniach – wybrane aspekty
Konkluzje

Rozdział III
Metodologiczne podstawy badań

1. Cele i problemy badawcze
2. Metoda badawcza
3. Organizacja i przebieg badań

Rozdział IV
Kontekst prowadzonych badań

Wprowadzenie
1. Lokalizacja i powstanie badanych szkół
2. Architektura i wielkość badanych szkół
3. Organizacja dojazdów uczniów do szkoły
4. Rada szkoły i rada rodziców
5. Samorząd szkolny w badanych szkołach
6. Współpraca z rodzicami
7. Udział uczniów w kołach zainteresowań
8. Dojazd uczniów do szkoły
Podsumowanie

Rozdział V
Obraz rówieśników

Wprowadzenie
1. Rówieśnik – wróg czy przyjaciel
1.1. Rówieśnik jako wróg
1.2. Rówieśnik jako przyjaciel
2. Rówieśnicy na lekcji
2.1. Zdobywanie wiedzy poprzez rówieśników
2.2. Rówieśnicy przeszkadzający
3. Rówieśnicy na przerwie
4. Identyfikacja rówieśników ze szkołą
5. Obszary rzeczywistości szkolnej ważne dla rówieśników
6. Zabarwienie emocjonalne wypowiedzi na temat rówieśników
7. Uogólniony obraz rówieśników
Wnioski

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Impuls
  • ISBN

    9788375877212
  • Autor

    Anita famuła-jurczak
  • Wydawnictwo

    Impuls
  • Ilość stron

    183
  • Rok wydania

    2010
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Szkoła miejscem (nie)(do)rozwoju (sklep TaniaKsiazka.pl)
    26,60 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 26,60 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Szkoła miejscem (nie)(do)rozwoju. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki