Zdjęcia produktu


Kryzys w przekazach medialnych

(Aspra / Rafał Leśniczak,Krzysztof Stępniak / 9788382092868)
E-booki
Dostepność na dzień 24.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

39,62 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 39,62 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Kryzys w przekazach medialnych

Medialny rozmiar kryzysu zainspirował powszechnie szanowanych i lubianych w polskim środowisku medioznawczym badaczy: Rafała Leśniczaka i Krzysztofa Stępniaka do poszukiwania odpowiedzi na rudymentarne pytania związane z kryzysem w mediach.

Recenzowana monografia stanowi przykład dojrzałej, wieloaspektowej eksploracji interesującego, oryginalnego problemu naukowego, który w polskiej literaturze nie doczekał się jeszcze odrębnej publikacji monograficznej (…); cechuje ją wyjątkowa aktualność tematu, wpisuje się on bowiem w permanentny kryzys współczesnego społeczeństwa i tym samym kryzys współczesnych mediów i dziennikarstwa.

Można choćby stwierdzić, iż nauki o komunikacji społecznej i mediach są córką kryzysu. Autorzy monografii wykazują, że kryzys nie ma jednego oblicza, dlatego także analizują kryzys w mediach z dualistycznej perspektywy badawczej, akcentując jego wymiar uniwersalny, dotyczący całego społeczeństwa, i rozmiar partykularny, dotyczący kryzysu Kościoła katolickiego w przekazach medialnych.

Z recenzji prof. Dr. Hab. Tadeusza Kononiuka Powszechnie wiadomo, że kryzys w każdej postaci jest dla mediów doskonałym materiałem dla atrakcyjnych relacji, odegrania roli włodarza opinii i decydowania o wizerunku wszelkich i wszelkiego obecnego w otoczeniu i – co równie ważne – czerpania z tego zysku.

Zatem przygotowanie publikacji naukowej prezentującej przykłady i meandry udziału mediów w tej błotnistej koegzystencji niezliczonych kryzysów jest ewidentnie wartościowym społecznie przedsięwzięciem. Książka (...) wzbogaca dotychczasowy dorobek i obszar wiedzy o funkcjonowaniu mediów w coraz liczniej pojawiających się wokół nas i dotyczących nas sytuacji kryzysowych.

Jest o tyle znaczna,opiera się na szeregu wyników badań i analiz, gromadzi wnioski i oceny nie tylko polskiego rynku medialnego – tak tendencyjnie zachowującego się w rozmaitych sytuacjach kryzysowych.

W zamieszczonych tekstach wykorzystano bogatą literaturę przedmiotu i przedstawiono wyniki wielu wciąż aktualnych badań. Monografia wprowadza także do dyskusji świeże i ważne części kognitywistyczne, obecne przy tworzeniu rozmaitych modeli badań jednocześnie znaczenia, pełnionej roli, jak i udziału/subiektywnego angażowania się mediów w kryzysogennej komunikacji społecznej.

Z recenzji prof. Dr. Hab. Jerzego Olędzkiego

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • ISBN

    9788382092868
  • Autor

    Rafał leśniczak,krzysztof stępniak
  • Wydawnictwo

    Aspra
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Kryzys w przekazach medialnych (sklep TaniaKsiazka.pl)
    39,62 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 39,62 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Kryzys w przekazach medialnych. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki