Zdjęcia produktu


Media publiczne w erze posttelewizyjnej EBOOK

(2024 / Poltext / Stanisław Jędrzejewski / 9788381756525)
E-booki
Dostepność na dzień 25.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

74,00 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 74,00 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Media publiczne w erze posttelewizyjnej EBOOK

Media posttelewizyjne są konsekwencją ewolucji modeli dystrybucji treści – od klasycznych, scentralizowanych do bardziej przeróżnych. W nowym medialnym ładzie twórcy i konsumenci treści posiadają obszerniejszą kontrolę nad tym, co oglądają, czego słuchają i w jaki sposób się komunikują, a to z kolei prowadzi do pokaźniejszej różnorodności i kreatywności. Monografia dotyczy funkcjonowania sektora publicznych mediów w dobie rewolucyjnych zmian, na ogół technologicznych. W pierwszej i drugiej części autor omawia znaczne zjawiska i procesy formujące kontekst społeczny, polityczny, a zwykle technologiczny, w jakim rozwijają się aktualnie media. Część trzecia została poświęcona badaniom nad korzystaniem z mediów i ich konsumpcją w nowym kontekście kulturowym i technicznym. Część czwarta i piąta cechuje funkcjonowanie organizacji nadawców publicznych w nowym krajobrazie technologicznym i kulturowym. Autor omówił w dodatku kwestie regulacyjne, organizacyjno-prawne i mechanizmy finansowania nadawców publicznych. W ostatniej części zarysowuje osiągalne scenariusze przyszłości mediów publicznych. Książka Media publiczne w erze posttelewizyjnej przynosi odpowiedź na pytania: Jakie wyzwania techniczne i finansowe stoją przed sektorem publicznych mediów? Jak nadawcy publiczni dopasowują się do zmieniających się preferencji i zachowań odbiorców? Jakie są najkorzystniejsze praktyki dotyczące finansowania i zarządzania mediami publicznymi, zwłaszcza zmianą techniczną? Jak media publiczne mogą zapewnić obiektywność, niezależność i obfitość danych w erze fake newsów i dezinformacji? Czy i jak mediom publicznym uda się zdobyć i utrzymać zaufanie społeczne? Jak sektor publicznych mediów może zastosować świeże technologie do poprawy swej oferty, pozycji rynkowej i zwiększenia zasięgu?

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • ISBN

    9788381756525
  • Autor

    Stanisław jędrzejewski
  • Wydawnictwo

    Poltext
  • Rok wydania

    2024
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Media publiczne w erze posttelewizyjnej (sklep TaniaKsiazka.pl)
    74,00 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 74,00 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Media publiczne w erze posttelewizyjnej EBOOK. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki