Media posttelewizyjne są konsekwencją ewolucji modeli dystrybucji treści – od klasycznych, scentralizowanych do bardziej przeróżnych. W nowym medialnym ładzie twórcy i konsumenci treści posiadają obszerniejszą kontrolę nad tym, co oglądają, czego słuchają i w jaki sposób się komunikują, a to z kolei prowadzi do pokaźniejszej różnorodności i kreatywności. Monografia dotyczy funkcjonowania sektora publicznych mediów w dobie rewolucyjnych zmian, na ogół technologicznych. W pierwszej i drugiej części autor omawia znaczne zjawiska i procesy formujące kontekst społeczny, polityczny, a zwykle technologiczny, w jakim rozwijają się aktualnie media. Część trzecia została poświęcona badaniom nad korzystaniem z mediów i ich konsumpcją w nowym kontekście kulturowym i technicznym. Część czwarta i piąta cechuje funkcjonowanie organizacji nadawców publicznych w nowym krajobrazie technologicznym i kulturowym. Autor omówił w dodatku kwestie regulacyjne, organizacyjno-prawne i mechanizmy finansowania nadawców publicznych. W ostatniej części zarysowuje osiągalne scenariusze przyszłości mediów publicznych. Książka Media publiczne w erze posttelewizyjnej przynosi odpowiedź na pytania: Jakie wyzwania techniczne i finansowe stoją przed sektorem publicznych mediów? Jak nadawcy publiczni dopasowują się do zmieniających się preferencji i zachowań odbiorców? Jakie są najkorzystniejsze praktyki dotyczące finansowania i zarządzania mediami publicznymi, zwłaszcza zmianą techniczną? Jak media publiczne mogą zapewnić obiektywność, niezależność i obfitość danych w erze fake newsów i dezinformacji? Czy i jak mediom publicznym uda się zdobyć i utrzymać zaufanie społeczne? Jak sektor publicznych mediów może zastosować świeże technologie do poprawy swej oferty, pozycji rynkowej i zwiększenia zasięgu?
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Media publiczne w erze posttelewizyjnej EBOOK. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.