niedługiE WPROWADZENIE – książki, które zmieniają sposób myślenia To książka poszerzająca rozumienie przedsiębiorczości, ukazująca jej mnogość, dostatek form i wieloaspektowość, lecz też znaczenie gospodarcze i społeczne.
Odkrywa przed Czytelnikiem, iż przedsiębiorczość to nie tylko zakładanie firm, ale także towarzyszą jej dużo głębsze procesy poznawcze, w których naczelną rolę odgrywają sposobności przedsiębiorcze – przedsiębiorca musi je zidentyfikować, ocenić ich wartość, a następnie wcielić w życie.
Publikacja uczy zatem patrzeć równocześnie na rezultaty działalności gospodarczej, jak i przeprowadza nas poprzez cały zagadkowy cykl, zaczynający się w umyśle przedsiębiorcy – od pomysłu powstałego w wyniku interakcji ze sposobnością przedsiębiorczą aż po jego wdrożenie, co sprawia powstanie czegoś nowego.
Warto podkreślić, iż przedsiębiorczość może trwać ponadto po założeniu marki, choć niekoniecznie będzie prowadzić do jej dynamicznego rozwoju. * Interdyscyplinarna seria krótkiE WPROWADZENIE piórem renomowanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć.
W interesujący sposób przedstawia najważniejsze zagadnienia XXI w. – od kultury, religii, historii poprzez nauki przyrodnicze po technologię. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.
Książki rewelacyjne równocześnie jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, atrakcyjne interpretacje. Opiekę merytoryczną nad polską edycją kolekcji sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof.
Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Przedsiębiorczość. Krótkie Wprowadzenie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.