Zdjęcia produktu


Gry wideo jako medium komunikacji

(Uniwersytet im.Adama Mickiewicza w Poznaniu / Joanna Sikorska / 9788323241898)
E-booki
Dostepność na dzień 24.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

42,75 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 42,75 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Gry wideo jako medium komunikacji

Książka Gry video jako medium komunikacji. Sposoby i wymiary komunikacji interpersonalnej i intrapersonalnej graczy pokazuje aktualne wyniki badań i analiz naukowych dotyczących gier video jako medium komunikacji. Gry wideo pozwalają komunikować się graczowi z samym sobą, innymi graczami oraz pozostałymi użytkownikami cyberprzestrzeni. Podejmowane w książce zagadnienia ukazują złożoność podejmowanej problematyki, wskazują na wzajemne zależności i stanowią cenne źródło wiedzy w zakresie poznawczym, teoretycznym i ergonomicznym. Rekonstrukcje teoretyczne, wyróznionie implikacji pedagogicznych dla praktyki edukacyjnej w kontekście wykorzystania gier wideo i ich specyficznego języka w edukacji, a także zaprezentowanie ich w przeróżnych odsłonach czynią tę publikację niezwykle wartościową. Komunikacja graczy gier video, choć działa na tych samych podstawach, na których jest oparte komunikacja innych użytkowników cyberprzestrzeni, to ze względu na zasobność i specyfikę gier wymaga czasem unikalnych kompetencji komunikacyjnych – werbalnych i pozawerbalnych. Brak tych kompetencji może zakłócać zaspakajanie potrzeb ważnych dla gracza: bycia kompetentnym, sprawczym, kreatywnym, transgresyjnym, umiejącym realizować działania wyznaczane grą samodzielnie, lecz też wspólnie z innymi członkami grupy (gildii, klanu, forum dyskusyjnego łączącego graczy). Pokaźnym elementem jest nie tylko odbiór i nadawanie komunikatów, ale też unikalny, ważny dla każdego gracza aspekt komunikacji intrapersonalnej umożliwiający, dzięki interioryzacji komunikatów, budowanie autorefleksji i w środkusterowności jednostki.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • ISBN

    9788323241898
  • Autor

    Joanna sikorska
  • Wydawnictwo

    Uniwersytet im.adama mickiewicza w poznaniu
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Gry wideo jako medium komunikacji (sklep TaniaKsiazka.pl)
    42,75 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 42,75 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Gry wideo jako medium komunikacji. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki