Zdjęcia produktu


Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka

(Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi / Maria Pietruszka / 9788374057219)
E-booki
Dostepność na dzień 25.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

65,55 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 65,55 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka

Multimedia są interaktywną kompozycją tekstu, obrazu, dźwięku, video i trójwymiarowej grafiki komputerowej. Niemal każda strona internetowa i aplikacja jest multimedialna, choć niekoniecznie korzysta ze wszystkich wymienionych mediów.

Aby spełniała swe zadania, powinna być nie tylko dobra merytorycznie, ale także estetyczna, instynktowna w obsłudze i efektywna technicznie. Stanowi to wyzwanie dla jej twórców, ponieważ wymaga wiedzy i umiejętności z wielu dziedzin.

Książka ta odpowiada potrzebom tych, którzy pragną poszerzyć swoje horyzonty poza własne specjalizacje - informatykę, grafikę, film video. Pierwszy rozdział zwięźle omawia zagadnienia techniczne. Obszerny drugi rozdział poświęcono barwie: powstawaniu wrażenia barwy, modelom i przestrzeniom kolorów, symbolice barw w najróżniejszych kulturach, schematom kolorystycznym, dzięki którym projekt będzie przyjemny dla oka, stosowaniem barw w wybranych dziedzinach (medycynie, biznesie, marketingu i wizualizacji informacji), programom do wyboru koloru i palet kolorów.

Następne rozdziały przedstawiają tekst, obraz, dźwięk i video według podobnej koncepcji: najpierw teoria (modele, metody kompresji, standardy), potem formaty plików, przykłady zastosowań danego medium w projektach multimedialnych, zasady projektowania treści multimedialnych, technologie i oprogramowanie używane przy pracy z danym medium.

Czytelnik dowie się, skąd i na jakich licencjach pozyskiwać materiały dla projektów multimedialnych albo jak je wytwarzać, jak umieszczać tekst, grafikę, pliki audio i wideo na stronach WWW i jakie formaty plików wybrać.

Pozna podstawy kompilacji, kontrastów, proporcji i systemu siatek pomagające w uzyskaniu spójnego projektu stron WWW lub ekranów aplikacji, a także podstawy komponowania ujęć i konstrukcji video.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • ISBN

    9788374057219
  • Autor

    Maria pietruszka
  • Wydawnictwo

    Akademia humanistyczno-ekonomiczna w łodzi
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka (sklep TaniaKsiazka.pl)
    65,55 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 65,55 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki