Zdjęcia produktu


Koncepcja Satysfakcji Klienta: Kluczowy Element Sukcesu Biznesowego

(2024 / Ridero / Elisabeth Coleger / 9788383695952)
E-booki
Dostepność na dzień 03.07.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

9,00 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 9,00 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Koncepcja Satysfakcji Klienta: Kluczowy Element Sukcesu...

Książka prezentuje ewolucję japońskiego podejścia do zarządzania jakością, skupiając się na koncepcji satysfakcji klienta. Autor dokładnie analizuje genezę Paradoksu Kano, a także demonstruje poziomy jakości według tej teorii. Poprzez studia przypadków i liczne przykłady zastosowań, czytelnik poznaje ergonomiczne aspekty wykorzystania tej koncepcji w różnorodnych branżach i sytuacjach biznesowych.

Książka stworzona za pomocą AI.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • ISBN

    9788383695952
  • Autor

    Elisabeth coleger
  • Wydawnictwo

    Ridero
  • Rok wydania

    2024
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Koncepcja Satysfakcji Klienta: Kluczowy Element Sukcesu Biznesowego (sklep TaniaKsiazka.pl)
    9,00 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 9,00 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Koncepcja Satysfakcji Klienta: Kluczowy Element Sukcesu Biznesowego. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki