Zdjęcia produktu


Filozofia Reklamy. Historia, psychologia, techniki

(Petrus / Magdalena Napierała / 9788377200254)
E-booki
Dostepność na dzień 25.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

23,36 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 23,36 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Filozofia Reklamy. Historia, psychologia, techniki

Filozofia Reklamy pozwala spojrzeć na współczesną reklamę lekko krytycznie, można powiedzieć uczy myślenia reklamowego. Demonstruje nie tylko teoretyczne schematy,również prezentuje ergonomiczne wykorzystanie i wykorzystanie środków przekazu, mechanizmów działania i narzędzi do promocji produktów.

Dla nowicjuszy będzie to perfekcyjny podręcznik otwierający drzwi do reklamowej rzeczywistości, natomiast osoby zajmujące się już reklamą i marketingiem odnajdą w nim intrygujące rozważania na temat wpływu reklamy na człowieka i współczesną rzeczywistość.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • ISBN

    9788377200254
  • Autor

    Magdalena napierała
  • Wydawnictwo

    Petrus
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Filozofia Reklamy. Historia, psychologia, techniki (sklep TaniaKsiazka.pl)
    23,36 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 23,36 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Filozofia Reklamy. Historia, psychologia, techniki. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki