Od recepcjonisty do copywriter'a " PODCAST Na początku było słowo
Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może włączać emocje, tak jak copywriter może - a choćby powinien - opierać się na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, równie ludzie nie ustawiają się w kolejce do perswazyjnych tekstów w księgarni. Biblia copywritingu - jak sam tytuł wskazuje - nauczy Cię trzeciego trybu.
ze wstępu Pawła Tkaczyka
budujesz treści na strony WWW albo teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje komplet uniwersalnych zasad, a także narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wyrózniona, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.
Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał potrzebną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej za każdym razem, gdy będziesz wytwarzać tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.
Dowiedz się, jak:
- korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać
- skonstruować zalotny nagłówek
- napisać jasną, zwięzłą i efektywną ofertę
- wyszczególnić się na tle konkurencji
- żonglować słowami w mediach społecznościowych
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.