Zdjęcia produktu


Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

(2024 / OnePress / Dariusz Puzyrkiewicz / 9788328913677)
E-booki
Dostepność na dzień 26.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

43,31 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 43,31 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Od recepcjonisty do copywriter'a " PODCAST Na początku było słowo

Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może włączać emocje, tak jak copywriter może - a choćby powinien - opierać się na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, równie ludzie nie ustawiają się w kolejce do perswazyjnych tekstów w księgarni. Biblia copywritingu - jak sam tytuł wskazuje - nauczy Cię trzeciego trybu.

ze wstępu Pawła Tkaczyka

budujesz treści na strony WWW albo teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje komplet uniwersalnych zasad, a także narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wyrózniona, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.

Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał potrzebną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej za każdym razem, gdy będziesz wytwarzać tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.

Dowiedz się, jak:

  • korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać
  • skonstruować zalotny nagłówek
  • napisać jasną, zwięzłą i efektywną ofertę
  • wyszczególnić się na tle konkurencji
  • żonglować słowami w mediach społecznościowych

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • ISBN

    9788328913677
  • Autor

    Dariusz puzyrkiewicz
  • Wydawnictwo

    Onepress
  • Rok wydania

    2024
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone (sklep TaniaKsiazka.pl)
    43,31 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 43,31 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki