Nowa, zaktualizowana i powiększona wersja światowego bestsellera!
Co oddziałuje na nasze decyzje? Co powoduje, iż przystajemy na czyjąś propozycję? Jak przekonać kogoś do swoich racji? Dlaczego prośba wyrażona w jeden sposób zostaje odrzucona, a sformułowana nieco inaczej okazuje się produktywna? Jak się obronić przed nieetycznymi próbami wywierania wpływu? W najnowszym wydaniu Wywierania wpływu na ludzi, zaktualizowanym i wzbogaconym o sporo nowych treści, Robert B. Cialdini tłumaczy to w błyskotliwy, kompleksowy i wyjątkowo obrazowy sposób. Kultowy bestseller został poszerzony o mnóstwo nowych badań, spostrzeżeń i przykładów. Wybitny ekspert w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji wyjaśnia, kiedy i dlaczego ludzie mówią „tak". Ukazuje także, jak korzystać z tej wiedzy w sytuacjach równocześnie biznesowych, jak i powszednich w uczciwy, etyczny sposób. Pokazuje pozornie zawiłe mechanizmy w stanowczo jasnej i angażującej czytelnika formie. To prawdziwy majstersztyk dla wszystkich, którzy chcą powiększyć swoją produktywność w biznesie, a także w relacjach. W książce opisano siedem reguł wpływu społecznego. Wszyscy w jakimś stopniu stosujemy te reguły oraz podlegamy ich oddziaływaniu w codziennych interakcjach – nie zawsze o tym wiedząc. Zmienne i wciąż przyspieszające tempo współczesnego życia nierzadko zapobiega nam dokładną analizę i podejmowanie przemyślanych decyzji. Niesamowity postęp technologiczny pociągnął za sobą także przyrost danych, wiedzy i możliwości wyboru. Coraz częściej zdajemy się na automatyczne działanie i drogę na skróty. Dlatego tak ważne są zrozumienie mechanizmów wywierania wpływu i opanowanie umiejętności korzystania z nich i reagowania na zróżnicowanego rodzaju nieuczciwe praktyki. W książce coś dla siebie znajdą zarówno ci, którzy chcą wpływać na innych, jak i ci, którzy pragną zrozumieć, jak inni wpływają na nich.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Wywieranie wpływu na ludzi. Psychologia perswazji. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.