Zdjęcia produktu


Zaangażowanie konsumenta w usługach w ujęciu logiki dominacji usługowej (E-book)

(Politechnika Gdańska / Edyta Gołąb-Andrzejak / 9788373488533)
E-booki
Dostepność na dzień 25.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

20,83 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 20,83 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Zaangażowanie konsumenta w usługach w ujęciu logiki...

Zaangażowanie klienta (ang. Customer engagement, CE) lub zaangażowanie konsumenta (ang. Consumer engagement, CE) zaczęło być przedmiotem zainteresowania praktyków marketingu w związku z dynamicznym rozwojem postępowych technologii i postępującym procesem cyfryzacji społeczeństw w ujęciu globalnym w XXI wieku. Równocześnie, od początku XXI wieku obserwujemy wzrost zainteresowania tym zagadnieniem wśród badaczy marketingu (Bowden, 2007; Heath, 2007; Keller, 2001; Sawhney, Verona i Prandelli, 2005). Customer engagement zostało na dodatek wyszczególnione jako kierunek badań w latach 2010, 2014 i 2016 poprzez MSI2 (Marketing Science Institute, 2010). Koncepcja zaangażowania klientów wciąż znajduje się w centrum zainteresowania badaczy marketingu, a także praktyków. Struktura monografii została oparta na celach szczegółowych i powiązanych z nimi szczegółowych problemach badawczych. W związku z tym w opracowaniu wyrózniono sześć rozdziałów: I i II – przegląd światowej literatury przedmiotu w zakresie zaangażowania klientów; III – analiza zagadnień teoretycznych dotyczących koncepcji logiki dominacji usługowej i jej powiązania z koncepcją zaangażowania klienta na gruncie usług; IV – specyfikacja modelu koncepcyjnego i sformułowanie hipotez badawczych; V – empiryczna weryfikacja modeli konceptualnego pomiarowego i strukturalnego i opracowanych dla nich hipotez badawczych VI – przedstawiono wnioski z przeprowadzonego badania, omówiono wkład do nauki w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • ISBN

    9788373488533
  • Autor

    Edyta gołąb-andrzejak
  • Wydawnictwo

    Politechnika gdańska
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Zaangażowanie konsumenta w usługach w ujęciu logiki dominacji usługowej (sklep TaniaKsiazka.pl)
    20,83 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 20,83 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Zaangażowanie konsumenta w usługach w ujęciu logiki dominacji usługowej (E-book). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki