Zdjęcia produktu


Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja Medialna

(2023 / Akademia Rozwoju Coaching Życia Renata Zarzycka / dr Renata Zarzycka / 9788367225694)
E-booki
Dostepność na dzień 13.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

43,11 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 43,11 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja...

Książka dr Renaty Zarzyckiej pt. "Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja medialna", omawia przemiany związane z cyfryzacją mediów w ostatnich trzech dekadach i powiązane z nimi pojęcie cyfryzacji oraz konwergencji w odniesieniu do różnorodnych mediów.

Dalej definiuje je ze szczególnym uwzględnieniem „cyfryzacji", „konwergencji mediów", a także „mediatyzacji". Porusza temat pracy dziennikarzy, zwyczajów czytelników, a także danych ze statystyk w mediach prasowych oraz z zamieszczanych na ich łamach reklam.

przedstawia jeszcze wyzwania stojące przed współczesnymi mediami prasowymi. Przedmiotem rozważań niniejszej pracy uczyniono zagadnienie cyfryzacji prasy. Praca obejmuje problematykę rozwoju prasy i wskazuje na jego przeobrażenia i perspektywy funkcjonowania na tle transformacji cyfrowej współczesnych mediów.

cykl ten wpisuje się w kontekst innych współczesnych procesów m.in. Ekonomia, gospodarka, polityka, zarządzanie, globalizacja, procesy, ekonomiczno-gospodarczego, socjologiczno-kulturowego, komercjalizacji, marketingu, zarządzania i globalizacji.

Efekty tych zmian można dostrzec także w obszarze informatyczno-technologicznym, który w ostatnich trzech dekadach stopniowo przyspieszał. Wyjątkowo uwidocznił się on w czasie pandemii COVID-19 w trakcie wielomiesięcznego lockdown, ze efektem nieodwracalnych i długookresowych zmian na rynku mediów, istotnie związanych z prasą i reklamą.

Uzupełnieniem książki jest 473 przypisy źródłowe, bogata bibliografia, spis tabel, i uzupełniające materiały, związane z motywem pracy. O autorze: Dr Renata Zarzycka - doktor Komunikacji Społecznej i Mediów, medioznawca, dyplomowany coach, mediator i negocjator, Współautor kilkudziesięciu artykułów naukowych, poświęconych edukacji medialnej i społecznej komunikacji i ponad setki cyfrowych prac w formie audiobooków i ebooków.

Spis treści: Recenzja 1 - prof. Ucz. Dr hab. Piotr Drzewiecki Recencja 2 - prof. Dr hab. Karol Klauza Wstęp 1. Przemiany związane z cyfryzacją mediów 2. Pojęcie cyfryzacji i konwergencji w odniesieniu do różnorodnych typów mediów 2.1.

Wpływ techniki cyfrowego kodowania danych na rozwój komputeryzacji 2.2. Pojawienie się Internetu a kryzys prasy drukowanej 2.3 Zdefiniowanie cyfryzacji i digitalizacji 2.3.1. Zdefiniowanie pojęcia digitalizacja 2.3.2.

Frekwencja terminów cyfryzacja i digitalizacja w Internecie 2.4. Procesy cyfryzacji prasy a postęp technologiczny 3. Konwergencja mediów – koncepcje, typy, przejawy 3.1. Definicje i przyczyny konwergencji 3.2.

typy konwergencji 4. Cyfryzacja i konwergencja mediów a sektor prasy 4.1. Konwergencja a media i praca dziennikarzy 4.2. Konwergencja a treści publikowane w mediach 4.3. Konwergencja a konsumpcja mediów i zwyczaje odbiorców 4.4.

Konwergencja a dane statystyczne w mediach prasowych 5. Rola reklamy w mediach prasowych 5.1. Rola promocji w marketingu prasowym 5.2. Rodzaje reklamy klasycznej i cyfrowej 5.3. Statystyki reklamowe w mediach Zakończenie Bibliografia Akty prawne Monografie Raporty i sprawozdania badawcze Artykuły i prace naukowe Artykuły prasowe Słowniki i encyklopedie Spis tabel Streszczenie

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • ISBN

    9788367225694
  • Autor

    Dr renata zarzycka
  • Wydawnictwo

    Akademia rozwoju coaching życia renata zarzycka
  • Rok wydania

    2023
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja Medialna (sklep TaniaKsiazka.pl)
    43,11 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 43,11 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja Medialna. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki