Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora.
skatalogowana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w znacznych firmach.
Andrzej Horoch odpowie na najważniejsze pytania:
Czym jest metaverse i jak do niego wejść?
Co potrafi wirtualna rzeczywistość?
Które polskie marki już inwestują w rozwiązania metaverse i jak to robią?
Jak wykorzystać metaverse w biznesie?
Jak korzystnie przedstawić projekt metaverse przed zarządem?
Co można zyskać?
Od czego zacząć i czego unikać?
To książka dla grona pasjonatek i pasjonatów, którzy posiadają odwagę stanąć na czele innowacji i zmieniać rzeczywistość wokół nas. Przez przykłady dostarczy ci potężnych inspiracji i argumentów, dlaczego warto inwestować w wirtualne technologie i jak przekonać do nich decydentów w firmie. Dzięki niej zdobędziesz perspektywę niezbędną do obserwacji ewolucji technice w otaczającej nas rzeczywistości, żeby lepiej rozumieć zachodzące zmiany, które wpisane są w proces życia każdej innowacji.
Andrzej Horoch ̶ na co dzień wdraża innowacje w wielkich organizacjach razem ze swoją firmą ConnectedRealities.eu Współpracuje z Meta (dawniej Facebook). Jest przewodniczącym Komitetu ds. Metawersum w ramach Związku Cyfrowa Polska. Laureat polskich i międzynarodowych konkursów technicznych, dzieli się doświadczeniem praktyka i pasjonata, przekazując rzetelną wiedzę o realizacji projektów od kuchni. Robi to w sposób barwny i nietuzinkowy, o czym bez wątpienia przekonacie się, czytając tę książkę.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.