Jak stworzyć paletę kolorystyczną dla producenta? Ile barw powinna zawierać Twoja paleta? Które odcienie do siebie pasują? Jak ludzie odbierają mocne barwy, z czym im się kojarzą? Jeżeli szukasz odpowiedzi na te pytania, to odszukasz je w ebooku.
Po przeczytaniu:
Będziesz potrafiła stworzyć paletę kolorystyczną dla własnej firmy.
Będziesz wiedziała jakie skojarzenia przywołują podstawowe odcienie, zarówno te negatywne, jak i pozytywne.
Będziesz znała gratisowe programy, z których można skorzystać przy tworzeniu palety.
Dlaczego warto przeczytać tego ebooka?
Ponieważ 80% ludzi to wzrokowcy, co znacza, że w ciągu pierwszych milisekund oceniają, czy coś im się podoba i czy to, co widzą, ich interesuje, czy nie.
Kolor jest pierwszą rzeczą, na którą podświadomie patrzą. I to odcień ma tę moc, by przyciągnąć ich uwagę na tyle, żeby chcieli przeczytać, to co chcesz im zakomunikować. Jeżeli będziesz wiedziała jak dobrać do siebie poszczególne kolory i jaką wartość one ze sobą niosą, to łatwiej będzie Ci kreować grafiki na social media, grafiki reklamowe albo materiały marketingowe we własnej firmie. Będziesz wiedziała, jak świadomie zaprojektować przekaz, jaki chcesz wysłać w świat. Brzmi należycie?
ponadto Twoja producent będzie miała spójny, a z czasem rozpoznawalny fason, a to przyciąga klientów. Nie będzie się gubiła w różnych wyborach Canvy, bo odcienie będą Cię ograniczać na tyle, że nie będziesz marnować czasu na ciągłe wybory nowych stylów. Zaoszczędzisz czas i energię.
Ebook ma 48 stron i jest podzielony na 5 głównych rozdziałów. Nie chodzi o to, żebyś poświęcała dużo czasu na czytanie, lecz żebyś zapoznała się z esencją informacji i mogła zacząć świadomie działać.
uzupełniającą zaletą ebooka jest jego projekt. Każdy podrozdział o odcieniu jest zilustrowany efektownymi zdjęciami, które oddają charakter koloru.
Czego dowiesz się z ebooka?
Zrozumiesz, dlaczego warto posiadać spójną kolorystykę firmy.
Zapoznasz się z podstawowymi kolorami i ich psychologią koloru.
Przejdziesz poprzez cykl tworzenia palety kolorystycznej dla firmy.
Poznasz gratisowe programy do tworzenia palet.
Stworzysz własną paletę kolorystyczną.
O autorce:
Kobieta, w ciągłym procesie uczenia się i doświadczania zarówno atrakcyjnych chwil życia, jak i tych wyjątkowo trudnych. Współpracuje w głównej mierze z damskimi biznesami, bo wierzy w to, że kobiety potrafią zmienić świat, działając w zgodzie ze swoim sercem i wartościami, jakie je prowadzą. Otwarta na świat i nowych ludzi, wysokowrażliwa estetka. W wolnych chwilach czyta miliony książek albo medytuje. Chodzi boso po lesie lub na wystawy sztuki. Uwielbia podróżować. Wierzy, iż wszystko, co nas spotyka jest po coś i ma w sobie głęboki sens. Prywatnie żona i mama dwójki chłopców, bengalskiego kota i owczarka niemieckiego.
W czym pomagam?
Projektuję całkowitą identyfikację wizualną marek, ubieram je graficznie (projektuje logo, paletę barw, szablony/grafiki do social media, banery, itp)
Tworzę kolaże cyfrowe, tzw. Obrazy MOCy.
Składam, łamię, projektuję graficznie ebooki + projektuję okładki.
Tworzę strony www w Wordpress albo DIVI.
Piszę ebooki o marce osobistej.
Prowadzę konsultacj / audyty biznesowe.
Tworzę materiały graficzne.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Pokoloruj swoją markę, 978-83-968032-0-7. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.