Korzystałaś kiedyś z konsultacji graficznych, marketingowych albo strategicznych? Rozmawiałaś o swej marce z poziomu jej założeń? Układałaś fundamenty, aby widzieć w którą stronę należy iść dalej? Znasz takie pojęcia jak misja, wizja i wartości producenta? Czy jeżeli je znasz to wiesz po co się je układa?
Jeżeli czujesz, iż te pytania dotyczącą Ciebie i twojej producenta, to zapraszam Cię do pracy z tym workbookiem. Został on wyprodukowany jako alternatywa dla konsultacji. Możesz usiąść w ciszy, z filiżanką ulubionej herbaty i zanurzyć się w podróż 30 stron, na których wynajdziesz konkretne pytania. Czy są przystępne? Nie. Ta podróż niewątpliwie chwile Ci zajmie. Ale jak dojdziesz do końca, będziesz miała silne argumenty i będziesz znała fundamenty swojej firmy. Będziesz wiedziała jakie jest Twoje „dlaczego", jakie są wartości, które ma mieć Twoja firma. Określisz misję i nakreślisz wizję. A to dmucha w żagle do dalszych działań.
Wypełniony workbook będzie dla Ciebie i będziesz mogła do niego wracać zawsze, jak będziesz stawiała kolejny krok w swojej marce. To jak, popłyniesz w tę podróż?
Jakie będziesz posiadać korzyści?
Zrozumiesz, czym jest producent.
wyszukasz swoje biznesowe „dlaczego".
Określisz swoją misję
Ułożysz swoją wizję
Wybierzesz swoją wartość biznesową
O autorce:
Kobieta, w ciągłym procesie uczenia się i doświadczania zarówno efektownych chwil życia, jak i tych wyjątkowo niełatwych. Współpracuje na ogół z kobiecymi biznesami, bo wierzy w to, że kobiety potrafią zmienić świat, działając w zgodzie ze swym sercem i wartościami, jakie je prowadzą. Otwarta na świat i nowych ludzi, wysokowrażliwa estetka. W wolnych chwilach czyta miliony książek lub medytuje. Chodzi boso po lesie albo na wystawy sztuki. Uwielbia podróżować. Wierzy, iż wszystko, co nas spotyka jest po coś i ma w sobie głęboki sens. Prywatnie żona i mama dwójki chłopców, bengalskiego kota i owczarka niemieckiego.
W czym pomagam?
Projektuję pełną identyfikację wizualną marek, ubieram je graficznie (projektuje logo, paletę barw, szablony/grafiki do social media, banery, itp)
Tworzę kolaże cyfrowe, tzw. Obrazy MOCy.
Składam, łamię, projektuję graficznie ebooki + projektuję okładki.
Tworzę strony www w Wordpress albo DIVI.
Piszę ebooki o marce osobistej.
Prowadzę konsultacj / audyty biznesowe.
Tworzę materiały graficzne.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Porozmawiajmy o Twojej marce, 978-83-968032-1-4. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.