Zdjęcia produktu


Jak zbudować efektywny dział marketingu?

(2023 / Egmont / Piotr Golczyk / 9788728510346)
E-booki
Dostepność na dzień 25.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

21,69 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 21,69 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Książka, którą przeczytasz w godzinę, lecz korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.

W jaki sposób chaos może kreować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny?

Na te i mnóstwo innych pytań odszukasz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy stand-up, który kopie, drażni i śmieszy równocześnie. Dużo solidnej wiedzy, spektakularnych pomysłów i niemało argumentów twardych jak kamienie – oto perfekcyjny oręż do walki o pozycję marketingu w firmie.

Autor wbija kij w mrowisko. Demonstruje, jak model organizacji oraz fałszywe przekonania marketerów wpływają na wydajność marketingu. Oferuje więc w książce potężną kurację. Sądzę, iż nadszedł najkorzystniejszy czas na takie książki.

Jacek Szlak – redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie

Autor dobitnie punktuje problemy współczesnego marketingu i zarządzania, podpowiadając równocześnie mnóstwo postępowych rozwiązań. Rewelacyjna lektura dla każdego CEO i CMO.

Rastislav Čavojský, CEO I.D.C. Polonia S.A.

Jeżeli ta książka Cię nie dotyczy, to znaczy, że jesteś w wąskim gronie spełnionych marketerów. Pozostali znajdą w książce inspirację, jak dołączyć do grona najlepszych.

Łukasz Wala, Digital Manager, Grupa Maspex

Obowiązkowa lektura dla każdego Prezesa Zarządu, któremu zależy na synergii między projektami marketingu, pracą innych działów a celami biznesowymi.

Łukasz Wołek - CEO agencji komunikacji marketingowej Abanana

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • ISBN

    9788728510346
  • Autor

    Piotr golczyk
  • Wydawnictwo

    Egmont
  • Rok wydania

    2023
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Jak zbudować efektywny dział marketingu? (sklep TaniaKsiazka.pl)
    21,69 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 21,69 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Jak zbudować efektywny dział marketingu?. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki