Produkty powiązane
-
Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja... Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Zobacz w sklepieWydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiegoPrzedsiębiorczość strategiczna jest ideą, która odwołuje się do procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego. Można ją uznać za koncepcję...37,11 zł -
Znaczenie otoczenia społeczno-gospodarczego dla działalności innowacyjnej przedsiębiorstw Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Zobacz w sklepieWydawnictwo Uniwersytetu JagiellońskiegoProwadzona aktualnie polityka gospodarcza jednocześnie Unii Europejskiej, jak i polskiego rządu za cel stawia sobie rozwój oparty na wiedzy i...36,21 zł -
Południe zarządzania. Odwzorowania świata organizacji i biznesu w malarstwie i fotografii
Zobacz w sklepieWydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego„Powiązanie przeciwstawnych podejść – obiektywizm uogólnienia naukowego versus subiektywizm jednostkowego doświadczenia – zaciekawia, może również...40,25 zł -
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Tożsamość banków wobec rozwoju technologii
Zobacz w sklepieWydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiegoKsiążka poświęcona wybranym zagadnieniom z obszaru technologii finansowych (FinTech), a także oddziaływania tych technice na funkcjonowanie banku...32,90 zł -
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Ewolucja uwarunkowań jakości zarządzania
Zobacz w sklepieWydawnictwo Uniwersytetu JagiellońskiegoW XVI wieku wykłady w ówczesnej Akademii Krakowskiej, obecnie Uniwersytecie Jagiellońskim, odbywały się w czterech kolegiach, które były ośrodkami...45,53 zł -
Smoki i gazele - Barbara Fryzeł
Zobacz w sklepieWydawnictwo Uniwersytetu JagiellońskiegoPoza korzystną monografią zagadnienia, praca mieści ciekawe opisy rozwiązań ergonomicznych, w szczególności prezentuje miejsce CSR w strategiach...39,41 zł -
Postawy pracowników wobec technologii cyfrowej w organizacji. perspektywa głównych użytkowników nowoczesnych rozwiązań w organizacji
Zobacz w sklepieWydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiegoPostawy pracowników wobec technice cyfrowej w organizacji to monografia podejmująca istotny i dotychczas jeszcze niedużo rozpoznany temat w polskiej...37,94 zł -
W stronę zrównoważonego wynagradzania Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Zobacz w sklepieWydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiegoMonografia stanowi bardzo atrakcyjny materiał, który może służyć jako wstęp do dalszego doskonalenia procesów wynagradzania w organizacjach świadomych...36,21 zł -
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Zobacz w sklepieWydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego„Książka wydaje się pierwszym tak kompleksowym opracowaniem, które podejmuje tematykę współpracy w przedsiębiorstwach odpowiedzialnych społecznie....40,32 zł -
Bajki dalekiego wschodu dla menedżerów. jak zrozumieć świat współczesnego zarządzania
Zobacz w sklepieWydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiegoZdaniem Henry’ego Mintzberga programy MBA niewłaściwie edukują ludzi, kładąc nadmierny nacisk na umiejętności analityczne. Uczą zarządzania pozornie,...42,26 zł -
Krótkowzroczność strategiczna menedżerów - czakon wojciech - książka Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Zobacz w sklepieWydawnictwo Uniwersytetu JagiellońskiegoKrótkowzroczny strateg nie zwraca uwagi na zmiany potrzeb klientów. W zażartej konkurencji z głównym rywalem nie zauważarewolucyjnych zmian technologii....35,42 zł -
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów
Zobacz w sklepieWydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiegoTematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten w dobie rosnącej...32,85 zł
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Znaczenie otoczenia społeczno-gospodarczego dla działalności innowacyjnej przedsiębiorstw. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.