Zdjęcia produktu


Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów (Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego)

(9788323347286)
Biznes, ekonomia Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Dostepność na dzień 09.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

33,37 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 33,37 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów

Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków nabiera coraz pokaźniejszego znaczenia w procesie całościowego zarządzania uczelnią. Tytuł Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów Autorzy Łukasz Sułkowski, Robert Seliga Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego EAN 9788323347286 ISBN 9788323347286 Kategoria Literatura, Marketing liczba stron 322 Format 16,5x23,5 cm Rok wydania 2019 Oprawa broszurowa

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów (sklep TaniaKsiazka.pl)
    33,37 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 33,37 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia