Produkty powiązane
-
Znaczenie otoczenia społeczno-gospodarczego dla działalności innowacyjnej przedsiębiorstw Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Zobacz w sklepieWydawnictwo Uniwersytetu JagiellońskiegoProwadzona aktualnie polityka gospodarcza równocześnie Unii Europejskiej, jak i polskiego rządu za cel stawia sobie rozwój oparty na wiedzy i...36,21 zł -
Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja... Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Zobacz w sklepieWydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiegoPrzedsiębiorczość strategiczna jest ideą, która odwołuje się do cyklu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego. Można ją uznać za koncepcję...37,11 zł -
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Tożsamość banków wobec rozwoju technologii
Zobacz w sklepieWydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiegoKsiążka poświęcona wybranym zagadnieniom z obszaru technice finansowych (FinTech) i oddziaływania tych technice na funkcjonowanie banku komercyjnego....33,42 zł -
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Ewolucja uwarunkowań jakości zarządzania
Zobacz w sklepieWydawnictwo Uniwersytetu JagiellońskiegoW XVI wieku wykłady w ówczesnej Akademii Krakowskiej, obecnie Uniwersytecie Jagiellońskim, odbywały się w czterech kolegiach, które były ośrodkami...45,53 zł -
Smoki i gazele - Barbara Fryzeł
Zobacz w sklepieWydawnictwo Uniwersytetu JagiellońskiegoPoza prawidłową monografią zagadnienia, praca posiada interesujące opisy rozwiązań funkcjonalnych, w szczególności demonstruje miejsce CSR w...39,90 zł -
Postawy pracowników wobec technologii cyfrowej w organizacji. perspektywa głównych użytkowników nowoczesnych rozwiązań w organizacji
Zobacz w sklepieWydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiegoPostawy pracowników wobec technologii cyfrowej w organizacji to monografia podejmująca widoczny i dotychczas jeszcze niedużo rozpoznany temat...37,94 zł -
W stronę zrównoważonego wynagradzania Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Zobacz w sklepieWydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiegoMonografia stanowi bardzo interesujący materiał, który może służyć jako wstęp do dalszego doskonalenia procesów wynagradzania w organizacjach...36,21 zł -
Młodzi badacze wobec wyzwań zarządzania zasobami
Zobacz w sklepieWydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiegoMonografia jest aktualnym spojrzeniem na zarządzanie zasobami ludzkimi z perspektywy potencjalnych pracowników. Posiada oryginalne prace młodych...37,94 zł -
Bajki dalekiego wschodu dla menedżerów. jak zrozumieć świat współczesnego zarządzania
Zobacz w sklepieWydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiegoZdaniem Henry’ego Mintzberga programy MBA niewłaściwie edukują ludzi, kładąc nadmierny nacisk na umiejętności analityczne. Uczą zarządzania pozornie,...42,26 zł -
Krótkowzroczność strategiczna menedżerów - czakon wojciech - książka Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Zobacz w sklepieWydawnictwo Uniwersytetu JagiellońskiegoKrótkowzroczny strateg nie zwraca uwagi na zmiany potrzeb klientów. W zażartej konkurencji z głównym rywalem nie zauważaprzełomowych zmian technice....35,42 zł -
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów
Zobacz w sklepieWydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiegoTematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, iż obszar ten w dobie rosnącej...33,37 zł -
Wartości w zarządzaniu ochotniczymi strażami... Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Zobacz w sklepieWydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiegoW niniejszej monografii autorka omawia cechy i działania podkreślające ochotnicze straże pożarne na tle sektora organizacji pozarządowych w Polsce....36,27 zł
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.