Produkty powiązane
-
Smoki i gazele - Barbara Fryzeł
Zobacz w sklepieWydawnictwo Uniwersytetu JagiellońskiegoPoza prawidłową monografią zagadnienia, praca posiada interesujące opisy rozwiązań funkcjonalnych, w szczególności demonstruje miejsce CSR w...12,34 zł -
Zarządzanie w sektorze kultury
Zobacz w sklepieWydawnictwo Uniwersytetu JagiellońskiegoZarządzanie w sektorze kultury. Między teorią a praktyką podejmuje kwestie teoretycznych i użytecznych analiz dotyczących zarządzania instytucjami...34,60 zł -
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Ewolucja uwarunkowań jakości zarządzania
Zobacz w sklepieWydawnictwo Uniwersytetu JagiellońskiegoW XVI wieku wykłady w ówczesnej Akademii Krakowskiej, obecnie Uniwersytecie Jagiellońskim, odbywały się w czterech kolegiach, które były ośrodkami...46,20 zł -
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Tożsamość banków wobec rozwoju technologii
Zobacz w sklepieWydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiegoKsiążka poświęcona wybranym zagadnieniom z obszaru technice finansowych (FinTech) i oddziaływania tych technice na funkcjonowanie banku komercyjnego....36,37 zł -
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów
Zobacz w sklepieWydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiegoTematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, iż obszar ten w dobie rosnącej...34,60 zł -
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Nauki o zarządzaniu w odmiennych kontekstach
Zobacz w sklepieWydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiegoRosnąca złożoność i turbulentność otoczenia oraz związana z nimi niepewność legitymizują pytanie o aktualność wykorzystywanych narzędzi i metod...39,90 zł
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.