Produkty powiązane
-
Znaczenie otoczenia społeczno-gospodarczego dla działalności innowacyjnej przedsiębiorstw Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Zobacz w sklepieWydawnictwo Uniwersytetu JagiellońskiegoProwadzona aktualnie polityka gospodarcza równocześnie Unii Europejskiej, jak i polskiego rządu za cel stawia sobie rozwój oparty na wiedzy i...44,10 zł -
Smoki i gazele - Barbara Fryzeł
Zobacz w sklepieWydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego?Poza prawidłową monografią zagadnienia, (?), praca posiada interesujące opisy rozwiązań funkcjonalnych, w szczególności demonstruje miejsce...11,99 zł -
Zarządzanie w sektorze kultury
Zobacz w sklepieWydawnictwo Uniwersytetu JagiellońskiegoZarządzanie w sektorze kultury. Między teorią a praktyką podejmuje kwestie teoretycznych i użytecznych analiz dotyczących zarządzania instytucjami...36,43 zł -
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Ewolucja uwarunkowań jakości zarządzania
Zobacz w sklepieWydawnictwo Uniwersytetu JagiellońskiegoW XVI wieku wykłady w ówczesnej Akademii Krakowskiej, obecnie Uniwersytecie Jagiellońskim, odbywały się w czterech kolegiach, które były ośrodkami...46,20 zł -
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Tożsamość banków wobec rozwoju technologii
Zobacz w sklepieWydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiegoKsiążka poświęcona wybranym zagadnieniom z obszaru technice finansowych (FinTech) i oddziaływania tych technice na funkcjonowanie banku komercyjnego....35,34 zł -
Postawy pracowników wobec technologii cyfrowej w organizacji. perspektywa głównych użytkowników nowoczesnych rozwiązań w organizacji
Zobacz w sklepieWydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiegoPostawy pracowników wobec technologii cyfrowej w organizacji to monografia podejmująca widoczny i dotychczas jeszcze niedużo rozpoznany temat...40,02 zł -
W stronę zrównoważonego wynagradzania Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Zobacz w sklepieWydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiegoMonografia stanowi bardzo interesujący materiał, który może służyć jako wstęp do dalszego doskonalenia procesów wynagradzania w organizacjach...38,36 zł -
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Zobacz w sklepieWydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego„Książka wydaje się pierwszym tak kompleksowym opracowaniem, które podejmuje tematykę współpracy w przedsiębiorstwach odpowiedzialnych społecznie....41,48 zł -
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów
Zobacz w sklepieWydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiegoTematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, iż obszar ten w dobie rosnącej...36,43 zł -
Sposoby rozumienia przywództwa w zarządzaniu
Zobacz w sklepieWydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiegoTo jedyna książka na polskim rynku wydawniczym, która prezentuje trzy szczególnie ważne z punktu widzenia zarządzania organizacjami ochrony zdrowia...38,36 zł -
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Nauki o zarządzaniu w odmiennych kontekstach
Zobacz w sklepieWydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiegoRosnąca złożoność i turbulentność otoczenia oraz związana z nimi niepewność legitymizują pytanie o aktualność wykorzystywanych narzędzi i metod...39,90 zł -
Zarządzanie talentami. koncepcje, modele i praktyki
Zobacz w sklepieWydawnictwo Uniwersytetu JagiellońskiegoWartość tej monografii wynika zarówno z podjęcia poprzez Autorkę tematyki o znacznym znaczeniu dla rozwoju nauk o zarządzaniu i jakości, jak...37,21 zł
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.