Egzemplarz outletowy. Może mieć nieznaczne uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki. Technologia budzi emocje. Prawidłowym przykładem jest AI (artificial intelligence), która od lat jest impulsem do tworzenia literatury czy filmów z gatunku science fiction.
zastosowanie AI w bankowości oraz cyfryzacja produktów i usług bankowych tworzą nową jakość nie tylko w zakresie wewnętrznej transformacji banków, ale także kanałów i sposobów kontaktów z klientami. W tym znaczeniu w monografii używany jest termin: bankowość emocjonalna, czyli poddana transformacji cyfrowej.
Jej głównym celem jest nie tylko poprawa rentowności, pozycji konkurencyjnej albo bezpieczeństwa banku, lecz także dostosowanie się do możliwości, jakie oferuje technika, nieraz bardziej z powodów intuicyjnych i preferencji czy nawyków klientów, niż wymogów ekonomicznych.
Innym ważnym motorem zmian na rynku bankowym jest konkurencja z dynamicznie rozwijającym się segmentem firm technologicznych działających w sektorze finansowym – FinTechów czy neobanków, niepodlegających (lub podlegających w niepokaźnym zakresie) regulacjom obowiązującym na rynku finansowym i bankowym.
W książce podjęto jeden z najważniejszych tematów współczesnych finansów, jakim jest funkcjonowanie bankowości w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu technologicznym, rynkowym, regulacyjnym i społecznym.
równocześnie w środowisku praktyków, jak i teoretyków, istnieje ogromne zapotrzebowanie na opracowania naukowe dotyczące wyzwań, przed jakimi stają uczestnicy rynku finansowego. Publikacja została przygotowana na szczególnie wysokim poziomie merytorycznym.
Poszczególne rozdziały zostały opracowane na podstawie optymalnych źródeł krajowych i zagranicznych. Książka wnosi znaczny wkład w ocenę stanu i perspektyw współczesnej bankowości. - z recenzji prof. Dr.
hab. Leszka Dziawgo
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Bankowość emocjonalna. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.