Zdjęcia produktu


Intryguj - sam horn (Poltext)

(2020 / 240 / MT Biznes / Sam Horn / miękka / 9788380879836)
Biznes, ekonomia Poltext
Dostepność na dzień 31.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

33,58 zł
Sklep Empik
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 33,58 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Empik jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Intryguj - sam horn

Jak wytwarzać zagadkowe treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do towaru czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić,generować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania?

Twitter zezwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal nigdy nie są dłuższe niżeli 200 słów.

Według magazynu „Fast Company" jedna osoba na cztery rezygnuje z przeglądania strony internetowej, jeśli jej treść ładuje się dłużej niż cztery sekundy. Mamy do czynienia z prawdziwą epidemią braku cierpliwości, a jednocześnie cierpimy na alienację i niedobór uwagi. Na szczęście są sposoby pozwalające pokonać chroniczne rozproszenie uwagi odbiorców. Wyszukasz je w tej książce.

Sam Horn, specjalistka z zakresu komunikacji i autorka wielu bestsellerowych książek, przedstawia solidne techniki pozwalające zainteresować twoich odbiorców i skłonić ich, żeby odłożyli wszystko na bok i skoncentrowali swoją uwagę na tobie i twoich słowach.

Jej ośmioetapowy proces INTRIGUE ukazuje, w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią przekazy w spójną, przekonującą i wydajną komunikację dwustronną. Horn na bazie konkretnych case studies omawia m.in. Nowoczesne sposoby inicjowania konwersacji w trakcie spotkań networkingowych, wyjaśnia, jak zbudować atmosferę zaciekawienia podczas wystąpienia na scenie czy jak skupić uwagę inwestorów przy pomocy niedługiej prezentacji. Jeżeli chcesz wydajnie dotrzeć do kogoś ze swoim przekazem, musisz przygotować ciekawą treść, która ZAINTRYGUJE twojego rozmówcę.

I (Intro) Wprowadzenie. Zacznij od wstępu, który przykuwa uwagę. Spraw, aby ludzie podnieśli brwi ze zdziwienia.

N (New) nowe. Nie wystarczy, by była to prawda – to jeszcze musi być coś NOWEGO. Zadbaj o aktualność danych.

T (Time-Efficient) Właściwe zastosowanie czasu. Zdobądź zaufanie dzięki efektywnemu gospodarowaniu czasem. Ogranicz długość swych wypowiedzi.

R (Repeatable) łatwe do powtórzenia. Utwórz hasło, które za­padnie im w pamięć. Chwila przerwy i… uderzenie. Wezwanie do działania ma zawierać rytm, aliterację i rym.

I (Interact) Interakcja. Nie ograniczaj się do informowania, wchodź w interakcję. Zbuduj scenariusze, aby ludzie mogli współuczestniczyć i współtworzyć.

G (Give) Dawanie. Słuchaj tak, jak chcesz, żeby ciebie słuchano. Wyjdź ze swojej głowy. Używaj ich języka, zaspokajaj ich potrzeby.

U (Useful) Przydatne. Pokaż realne korzyści. Dawaj możliwości, nie rozkazy.

E (Examples) Przykłady. Nie opowiadaj historyjek, dziel się przykła­dami z życia. Spraw, aby odbiorcy przejęli się problemem dzięki teleskopowi empatii.

Narzędzia modelu INTRIGUE pozwolą ci wydajnie przykuć i utrzymać uwagę odbiorcy: widza, słuchacza, czytelnika.

***

Bez względu na to, czy przedstawiasz jakiś nowy towar, prowadzisz prezentację, promocję, czy chcesz kogoś do czegoś przekonać, Sam Horn nauczy cię, w jaki sposób zdobyć uwagę ludzi – i ją utrzymać.

Daniel H. Pink, autor książek Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację oraz Jak być prawidłowym sprzedawcą

nawet nie próbuj przygotowywać oferty, propozycji handlowej albo prezentacji bez uprzedniego przeczytania tej książki.

Kay Koplovitz, założycielka USA Networks, prezes Springboard Enterprises

W dzisiejszym świecie biznesu, w którym obserwujemy coraz mniej zaangażowania, techniki rozszerzania zaangażowania pracowników i klientów poprzez koncentrację na ich potrzebach i priorytetach w pierwszej kolejności (…) to obowiązkowe narzędzia każdego lidera.

Marshall Goldsmith, autor książki Pozytywne nastawienie, jeden z 50 największych myślicieli biznesowych świata wg magazynu „Thinkers"

starczyło dziesięć sekund przeglądania tej książki, bym dał się wciągnąć przykuwającym uwagę historiom opowiadanym poprzez Sam. To najszczególniej funkcjonalna, inspirująca i dająca się zastosować w życiu(!) książka, jaką kiedykolwiek widziałem na temat zdobywania uwagi innych ludzi.

Derek Sivers, mówca TED (First Follower) i założyciel producenta CD Baby

***

Sam Horn jest specjalistką-strategiem w zakresie pozycjonowania, komunikowania i kreowania firmy z dwudziestoletnim stażem pracy i licznymi sukcesami we współpracy z takimi klientami, jak Intel, NASA, Boeing, KPMG czy British Airways. Była jedną z najwyżej ocenianych prelegentek na liście najszybciej rozwijających się firm 500/5000 magazynu „Inc.". Jest także autorką książek z listy bestsellerów „New York Timesa", m.in. TONGUE FU! Sztuka walki językiem i Jutro? Nie ma takiego dnia w tygodniu!

Tytuł Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów Autor Sam Horn Tłumacz Marcin Kowalczyk Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788380879836 ISBN 9788380879836 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes ilość stron 238 Rok wydania 2020 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Poltext
  • ISBN

    9788380879836
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Sam horn
  • Wydawnictwo

    Mt biznes
  • Ilość stron

    240
  • Rok wydania

    2020
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów (sklep Empik)
    33,58 zł Sklep Empik
    Przejdź do sklepu
  • Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów (sklep Bee.pl)
    34,44 zł Sklep Bee.pl
    Przejdź do sklepu
  • Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów (sklep TaniaKsiazka.pl)
    34,44 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 3 promocyjnych ofert w cenach od 33,58 zł do 34,44 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Intryguj - sam horn. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia

  • Regał biurowy PRIMO GRAY, 1781 x 400 x 420 mm, szary/wiśnia

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO GRAY, 1781 x 400 x 420 mm, szary/wiśnia
    produkowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
    826,56 zł
  • Regał biurowy PRIMO WOOD, 1781 x 400 x 420 mm, buk

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WOOD, 1781 x 400 x 420 mm, buk
    wytworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
    826,56 zł
  • Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, buk

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, buk
    wytworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
    774,90 zł
  • Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, buk

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, buk
    produkowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...
    456,33 zł
  • Regał cascade, 800x300x1766 mm, biały B2b partner

    Zobacz w sklepie Regał cascade, 800x300x1766 mm, biały B2b partner
    designowy regał o nieregularnych półkach doskonale uzupełni nowoczesne biuro i salonjest stworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18...
    845,01 zł
  • B2b partner Regał cascade, 800x300x1766 mm, grafit

    Zobacz w sklepie B2b partner Regał cascade, 800x300x1766 mm, grafit
    designowy regał o nieregularnych półkach świetnie uzupełni innowacyjne biuro i salonjest wytworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18...
    845,01 zł
  • Regał biurowy PRIMO GRAY, 1087 x 400 x 420 mm, szary/grafit

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO GRAY, 1087 x 400 x 420 mm, szary/grafit
    wytwarzana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...
    586,71 zł
  • Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 400 x 420 mm, wiśnia

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 400 x 420 mm, wiśnia
    produkowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...
    586,71 zł
  • Zarys Historii Myśli Ekonomicznej

    Zobacz w sklepie Zarys Historii Myśli Ekonomicznej
    Podręcznik w sposób dostępny i syntetyczny demonstruje podstawowe dane o dorobku głównych szkół i nurtów w ekonomii od jej narodzin aż po czasy...
    21,98 zł
  • Governance. Wybór tekstów klasycznych

    Zobacz w sklepie Governance. Wybór tekstów klasycznych
    Świat społeczny bezustannie się zmienia i staje się przy tym coraz bardziej kompleksowy. Coraz trudniej regulować jego funkcjonowanie. Oddziaływanie...
    37,01 zł
  • Regał sortujący PRIMO WOOD, 800 x 420 x 1781 mm, 45 przegród, czereśnia

    Zobacz w sklepie Regał sortujący PRIMO WOOD, 800 x 420 x 1781 mm, 45 przegród, czereśnia
    produkowane z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, wyekwipowane w listwy przyblatowepotężne półki, odległość między półkami 350 mm, nośność...
    2,057,79 zł
  • Regał biurowy PRIMO WOOD, 2128 x 800 x 420 mm, wiśnia

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WOOD, 2128 x 800 x 420 mm, wiśnia
    tworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...
    1,284,12 zł