Laur postępowości, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty produkt, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą nagrody w innych kategoriach, takie jak Fryderyki czy Perła Medycyny.
Czy przyznawanie tak wielu nagród ma jeszcze jakiś sens, czy naprawdę budują one prestiż i wizerunek laureatów$5946 Jak pisze autor książki Nagrody biznesowe:,,Współczesne nagrody to temat doniosły i mało poważny zarazem.
Jak bowiem można poważnie traktować zjawisko, które urosło do wręcz karykaturalnych rozmiarów$5947". A równocześnie ludzie i marki chcą być zauważani i doceniani równocześnie przez swoje środowisko zawodowe, jak i przez konsumentów ich produktów czy usług.
Na to pole minowe wchodzi z ostrym piórem autor, z wykształcenia i zamiłowania antropolog, co daje mu nieszablonową perspektywę na to, co naprawdę i co na niby dzieje się w pełnym emocji świecie tytułowych,,nagród biznesowych".
Książka stanowi rzadkie połączenie niebanalnej opowieści o biznesie z dużą dawką wiedzy i informacji. Przeczytaj ją, zanim ogłosisz kolejny konkurs albo zgodzisz się zostać laureatem! Dr Paweł Krzyworzeka - teoretyk organizacji i antropolog kulturowy.
Pracuje jako adiunkt w Katedrze Zarządzania w Społeczeństwie Sieciowym i Cyfrowym Akademii Leona Koźmińskiego. Stypendysta Fulbrighta. Pracował na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Cornella (USA) oraz w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie.
Współredaktor naczelny czasopisma,,Tamara: Journal for Criti-cal Organization Inquiry".
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Nagrody biznesowe - Paweł Krzyworzeka. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.