Zdjęcia produktu


Zarządzanie marketingowe (C.H. Beck)

(2018 / 322 / C.H. Beck / Grażyna Rosa / miękka / 9788325543914)
Biznes, ekonomia C.H. Beck
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

47,99 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 47,99 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Zarządzanie marketingowe

Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najszczególniej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Posiada nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.
Książka składa się z czterech części.
- Podstawy zarządzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego.
- Marketing w przedsiębiorstwie, w której przedstawiono marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa, misję i planowanie marketingowe, analizę sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku, a także system informacji marketingowej.
- Strategie marketingowe, w której scharakteryzowano strategie przedsiębiorstw, a zwłaszcza strategię marketingową, strategie konkurencyjne, strategie personalne,, a także wdrażanie strategii i kontrolę strategiczną.
- Marketing w perspektywie, w której wyszczególniono i omówiono nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych, a także zastosowanie Internetu w zarządzaniu marketingowym.
Każdy rozdział kończą pytania problemowe, które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako punkt wyjścia do ćwiczeń albo warsztatów.
Opracowanie kierowane jest do:
- studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania,
- nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych,
- osób prowadzących szkolenia z zakresu zarządzania marketingowego,
- słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich związanych z marketingiem i zarządzaniem,
- menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami.
Zespół autorski tworzą pracownicy naukowo-dydaktyczni Katedry Marketingu Usług i Katedry Organizacji i Zarządzania Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.
Tytuł Zarządzanie marketingowe Autor Grażyna Rosa Wydawnictwo C.H. Beck EAN 9788325543914 ISBN 9788325543914 Kategoria Literatura, Zarządzanie ilość stron 322 Format 238x165 mm Rok wydania 2012 Oprawa broszurowa

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    C.H. Beck
  • ISBN

    9788325543914
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Grażyna rosa
  • Wydawnictwo

    C.h. beck
  • Ilość stron

    322
  • Rok wydania

    2018
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Zarządzanie marketingowe (sklep TaniaKsiazka.pl)
    47,99 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 47,99 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Zarządzanie marketingowe. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia