Zdjęcia produktu


Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R (C.H. BECK)

(2013 / 210 / C.H. Beck / Andrzej Bąk / miękka / 9788325549473)
Biznes, ekonomia C.H. BECK
Dostepność na dzień 22.01.2025: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

45,57 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 45,57 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów...

Książka jest monografią poświęconą prezentacji wybranych metod i modeli mikroekonometrycznych, które mogą być wykorzystane do pomiaru, analizy i prognozowania (symulacji) preferencji konsumentów z zastosowaniem niekomercyjnego programu komputerowego CRAN R.

Osiągnięciu tego celu służy m.in. Przedstawienie podstaw teoretycznych i kontekstu ekonomicznego badań preferencji, szczegółowe omówienie procedur badawczych, systematyka użytkowanych metod i modeli i wyszczególnionie obszarów zastosowań i możliwości wykorzystania wyników badań prowadzonych za pomocą metod mikroekonometrycznych w tym obszarze.

Tematyka (...) pracy wpisuje się w kierunek rozważań dotyczących ważnego problemu metodologicznego w badaniach rynku, a mianowicie modelowania i prognozowania preferencji konsumentów. W pracy skupiono uwagę na metodach mikroekonometrycznych, takich jak: metody conjoint analysis, metody wyborów dyskretnych i modele klas ukrytych (...), które znajdują zastosowanie w badaniach preferencji.

wskazano na możliwość przeprowadzenia rozważanych analiz z zastosowaniem niekomercyjnego programu CRAN R. Dr hab. Barbara Pawełek, prof. UEK Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie Układ książki zezwala na zachowanie właściwej proporcji treści poznawczych i treści aplikacyjnych.

(...) Książka stanowi wartościową pozycję dla studentów i pracowników akademickich niebanalnych się badaniem preferencji konsumentów. (...) Prezentowane w książce metody badawcze, a także ich wykorzystania stanowić mogą widoczny element treści przedmiotów mieszczących się w programach kształcenia na wszelkich kierunkach związanych z badaniami marketingowymi i szeroko rozumianymi badaniami rynku.

Dr hab. Jacek Batóg, prof.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    C.H. BECK
  • ISBN

    9788325549473
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Andrzej bąk
  • Wydawnictwo

    C.h. beck
  • Ilość stron

    210
  • Rok wydania

    2013
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R (sklep TaniaKsiazka.pl)
    45,57 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 45,57 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia