Zdjęcia produktu


Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań (C.H. Beck)

(2017 / 246 / C.H. Beck / Ewa Kieżel, Aleksandra Burgiel / miękka / 9788381280426)
Biznes, ekonomia C.H. Beck
Dostepność na dzień 20.09.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

94,05 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 94,05 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań

"Praca gromadzi analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i użytkowanej poprzez niego wiedzy,, a także nowych trendów w jego zachowaniach. Dane te posiadają zasadnicze znaczenie dla menedżerów i pracowników działów sprzedaży i marketingu firm handlowych, usługowych oraz produkcyjnych, oni bowiem na co dzień podejmują decyzje wymagające aktualnej, lecz i pogłębionej wiedzy o zachowaniach konsumentów.

Zawarte w książce treści mogą więc być wykorzystane jako podstawa tworzenia skutecznych strategii marketingowych. Publikacja jest oparta na konkretnej podbudowie teoretycznej - autorzy dokonali przeglądu najnowszej światowej literatury dotyczącej konsumpcji i zachowań konsumentów.

Książka jest adresowana do pracowników naukowych i naukowo-dydaktycznych reprezentujących takie kierunki, jak: ekonomia, finanse czy zarządzanie, i do studentów tych kierunków zarówno na uczelniach ekonomicznych, jak i na wydziałach ekonomicznych uniwersytetów.

Powinna też zainteresować doktorantów przygotowujących rozprawy z obszaru ekonomii i zarządzania. Zachowania konsumentów należą do obszaru, w ramach którego stosunkowo niejednokrotnie badacze podejmują przedsięwzięcia identyfikacji ich specyfiki, determinant je modelujących itp.

ale tematyka, wokół której skupiają się Autorzy monografii nie jest nieraz prezentowana w literaturze równocześnie polskiej, jak i zagranicznej. Główny jej nacisk położony jest na wiedzę ekonomiczną konsumentów i jej wpływ na ich zachowania.

Problem ten jest stanowczo aktualny, biorąc pod uwagę zmiany w otoczeniu (np. Rozwój nowych technice, obszerny dostęp do informacji). Dr hab. Małgorzata Bartosik-Purgat, prof. UEP Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Zespół autorski tworzą pracownicy Katedry Badań Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    C.H. Beck
  • ISBN

    9788381280426
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Ewa kieżel, aleksandra burgiel
  • Wydawnictwo

    C.h. beck
  • Ilość stron

    246
  • Rok wydania

    2017
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań (sklep TaniaKsiazka.pl)
    94,05 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 94,05 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia