Zdjęcia produktu


Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich. wizerunek-relacje-komunikacja (C.H. Beck)

(2021 / 142 / C.H. Beck / miękka / 9788381985826)
Biznes, ekonomia C.H. Beck
Dostepność na dzień 22.01.2025: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

82,77 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 82,77 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich. wizerunek-relacje-komunikacja

Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich.. Wizerunek-Relacje-Komunikacja - Jadwiga Berbeka, Krzysztof Borodako, Krzysztof Lipecki, Michał Rudnicki - opis książki: Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu.

Rozwinęły się na dodatek serwisy społecznościowe, które stały się widocznym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu dobór problematyki uważam za wyjątkowo stosowny, a temat aktualny i ważny zarówno z punktu widzenia naukowego, jak i praktyki gospodarczej.

Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, iż autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały jednocześnie analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych i ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych.

Przeprowadzona analiza została na dodatek zbogacona atrakcyjnymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu wykorzystania nowych technice w hotelarstwie. (...) praca jest niebanalną publikacją o charakterze analityczno-informacyjnym, wnoszącą do polskiej literatury znaczną nowość z zakresu relacji między tworzeniem wizerunku a użyciem nowych technologii na rynku usług hotelarskich.

Dr. Hab. Adam Pawlicz Uniwersytet Szczeciński Autorzy książki są pracownikami Instytut Zarządzania w Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Książka,,Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich..

Wizerunek-Relacje-Komunikacja" - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    C.H. Beck
  • ISBN

    9788381985826
  • Oprawa

    Miękka
  • Wydawnictwo

    C.h. beck
  • Ilość stron

    142
  • Rok wydania

    2021
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich. Wizerunek-Relacje-Komunikacja (sklep TaniaKsiazka.pl)
    82,77 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 82,77 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich. wizerunek-relacje-komunikacja. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia