Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą video Twórz teksty marketingowe jak żywy człowiek. Sprawniej niż AI! Era nienaturalnej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie demonstrujeny jako bat na copywriterów. W kilka sekund, momentalnie i efektywnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą video... Haczyk tkwi w słowie "bywa". Efekt pracy piszącej teksty AI i piszącego teksty copywritera bywa nie do odróżnienia. Owszem, ale nie wtedy, kiedy ten ostatni jest naprawdę prawidłowy w swym fachu. Użytkowym treściom wygenerowanym przez nienaturalną inteligencję, w porównaniu z wykonanymi przez wytrawnych copywriterów, brakuje tego czegoś. Są poprawne, tyle iż na dłuższą metę... Nudne. Powtarzalne, niezaskakujące, niezachęcające, nie dają satysfakcji czytającemu. A przecież w copywritingu właśnie o to chodzi, żeby zainteresować, zachęcić i zadowolić klienta na tyle, żeby pod wpływem kilku dokładnie przypasowanych zdań był na TAK! Jak go do tego skłonić, jeśli dysponuje się własną, jak najbardziej naturalną inteligencją? Właśnie tego dowiesz się z tej książki. Tytuł Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach.. Autor Dariusz Puzyrkiewicz Wydawnictwo One Press / Helion EAN 9788383227306 ISBN 9788383227306 Kategoria Literatura, Marketing ilość stron 184 Format 208x140 mm Rok wydania 2024 Oprawa broszurowa
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Biblia webwritingu. jak pisać teksty w czasach. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.