Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technice i zasady zmian organizacyjnych koniecznych do zbudowania marki wykorzystującej AI
Większość organizacji zareagowało powściągliwie na nienaturalną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak wykorzystać jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Firmy te, stanowiące niespełna procent wszelkich pokaźnych przedsiębiorstw, są obecnie liderami wydajności w swoich branżach. Stosują lepsze modele biznesowe, podejmują stosowniejsze decyzje, efektywniej obsługują klientów, oferują konkurencyjne produkty i usługi, a także dyktują wyższe ceny.
Thomas Davenport oraz Nitin Mittal przyglądają się awangardzie AI z punktu widzenia ugruntowanych na rynku firm, takich jak Anthem, Ping An, Airbus i Capital One. Książka jest pełna atrakcyjnych spostrzeżeń, opisów strategii i najkorzystniejszych praktyk, dostarcza liderom i ich zespołom informacji potrzebnych do tego, żeby wprowadzić ich markę na wyższy poziom użycia AI.
Jeżeli chcesz wiedzieć, jak będzie wyglądała następna faza implementacji AI w biznesie, albo pragniesz w pełni wykorzystać tę technologię w swej firmie, to sztuczna inteligencja w biznesie prezentuje, jak to robią najlepsi, oraz proponuje narzędzia, dzięki którym AI stanie się sercem twojego przedsiębiorstwa.
To fascynujące spojrzenie na rewolucyjne firmy zdobywające przewagę na rynku dzięki wykorzystaniu AI.
„Większość organizacji nie docenia możliwości sztucznej inteligencji. Każdy, kto chce się dowiedzieć, jak ją zastosować jako transformujący czynnik w biznesie, powinien przeczytać tę książkę".
̶Prof. Marco Iansiti, kierownik Katedry Zarządzania im. Davida Sarnoffa w Harvard Business School
„nienaturalna inteligencja jest aktualnie technologią o największym dostępnym potencjale transformacyjnym. Największe zyski przyniesie firmom, które postawią na jej agresywną eksploatację. nienaturalna inteligencja w biznesie perfekcyjnie demonstruje, jak wydobyć z AI maksymalną wartość".
̶Piyush Gupta, dyrektor generalny DBS Group
Thomas H. Davenport – profesor zwyczajny, kierownik Katedry Informatyki i Zarządzania Babson College, profesor wizytujący Saïd Business School przy Uniwersytecie Oksfordzkim, pracownik naukowy Inicjatywy dla Gospodarki Cyfrowej MIT, starszy doradca w firmie Deloitte Analytics. Autor dwóch bestsellerów: Inteligencja analityczna w biznesiei Big Data at Work.
Nitin Mittal – dyrektor w firmie Deloitte Consulting, w której kieruje działem Rozwoju Strategicznego sztucznej Inteligencji na Stany Zjednoczone oraz zarządza portfelem Globalnej Strategii Doradczej, Analiz, Fuzji i Przejęć (Global Consulting Strategy, Analytics and M&A). Laureat nagrody „Innowator AI Roku" 2019, wręczanej w trakcie Szczytu sztucznej Inteligencji w Nowym Jorku.
Tytuł sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI Autor Thomas H. Davenport,Nitin Mittal Tłumacz Witold Hensel Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382312874 ISBN 9788382312874 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 272 Rok wydania 2023 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sztuczna inteligencja w biznesie. jak zdobyć rynkową przewagę dzięki ai. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.