Zdjęcia produktu


Wygrać dziś, wygrać jutro. strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie (MT Biznes)

(2021 / 420 / MT Biznes / David M. Cote / miękka / 9788382310658)
Biznes, ekonomia MT Biznes
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

50,03 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 50,03 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Wygrać dziś, wygrać jutro. strategia rozwoju firmy...

mało jest przekonań zgubnych i tak samo powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się równocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, sprawia,sporo organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości albo wręcz znika z rynku.

Dave Cote korzystnie zna ten problem. W 2002 roku stanął na czele producenta Honeywell jako jej dyrektor generalny. Organizacja, którą zastał, znajdowała się na skraju katastrofy, ponieważ poprzez dużo lat dominowało w niej myślenie krótkoterminowe. Aby odmienić losy marki, Cote i jego zespół wprowadzili szereg śmiałych reform i wprowadzili dużo na pozór nieintuicyjnych praktyk. Dzięki temu udało im się zjednoczyć dwa pozornie sprzeczne cele, a mianowicie jednocześnie dążyć do uzyskania korzystnych wyników w niedługim i w długim terminie. Efekt był atrakcyjny. Pod przywództwem Cote’a wartość rynkowa Honeywell wzrosła z 20 miliardów dolarów do 120 miliardów, dzięki temu akcjonariusze uzyskali zwrot na poziomie 800 procent, a firmie udało się pobić indeks S&P 500 dwuipółkrotnie.

Niniejsza książka pokazuje dziesięć podstawowych koncepcji strategicznych i operacyjnych, dzięki którym można uzyskiwać prawidłowe wyniki jednocześnie dziś, jak i jutro. Dowiesz się z niej m.in.:

  • jak rozpoznać praktyki, które wydają się ciekawe w krótkim terminie, ale zaszkodzą przyszłości producenta;
  • w jaki sposób określić, gdzie i jak zainwestować w rozwój, by uzyskać największy wzrost;
  • jakie działania pozwolą utrzymać dobre wyniki krótkoterminowe bez szkody dla inwestycji w przyszłość – na dodatek w niełatwych okresach, nawet w czasie recesji bądź zmiany kierownictwa;
  • jak wykonanie kroku w tył i krytyczne myślenie i namawianie wszystkich wokół do niezależności myślowej, powiększą zdolność twojego zespołu do sprawnego wypracowywania wyników.

Wygrać dziś, wygrać jutro to kompleksowe rozwiązanie odwiecznego problemu – jak uzyskiwać korzystne wyniki zarówno w krótkim, jak i w długim okresie.

***

Historia Davida Cote’a jest równocześnie inspirująca i pouczająca, a lekcje zawarte w tej książce przydać się mogą nie tylko w biznesie, lecz w ogóle w każdej dziedzinie życia, w której chce się coś istotnie zmienić albo osiągnąć zasadniczy sukces.

Rober Iger, wykonawczy przewodniczący rady dyrektorów The Walt Disney Company i bestsellerowy autor

David Cote to chodzący dowód na to, że można uzyskiwać dobre wyniki jednocześnie w krótkim, jak i w długim okresie. Opowiada o tym, jak wywiązywać się ze swoich obowiązków w taki sposób, aby wszyscy byli zadowoleni. A wiedzieć trzeba, że on sam stanął przed zadaniem nieprzystępnym jak to, z którym musiał się uporać Herakles, gdy przyszło mu uprzątnąć stajnię Augiasza.

Jim Cramer, współgospodarz programu CNBC Squawk on the Street, bestsellerowy autor

David Cote wyjaśnia, jak poprowadzić markę z grona Fortune 100 do sukcesu w długim okresie. Każdy lider biznesu z każdej branży wynajdzie w tej wartościowej książce coś cennego dla siebie.

Marc Benioff, jeden z dyrektorów generalnych i założycieli Salesforce, autor bestsellerów

Jako dyrektor generalna, która myśli przede wszystkim o długim okresie, ale dba także o wyniki krótkoterminowe, musiałam opracować sobie własny zbiór zasad. Jakże żałuję, że nie miałam wtedy do dyspozycji książki Davida Cote’a. Życie byłoby wówczas pokaźnie prostsze! Dziękuję Ci, Davidzie. Wielu liderów bez dwóch zdań będzie czerpać z tego poradnika garściami.

Indra K. Nooki, była dyrektor generalna PepsiCo, Inc.

***

David M. Cote przez 16 lat zajmował stanowisko przewodniczącego rady dyrektorów i dyrektora generalnego Honeywell. W tym czasie wartość rynkowa producenta wzrosła z 20 miliardów dolarów do blisko 120 miliardów dolarów, gwarantując akcjonariuszom zwroty na poziomie 800 procent i uzyskując wynik niemal 2,5 razy udoskonalony niżeli S&P. Obecnie David Cote zajmuje stanowisko wykonawczego przewodniczącego rady dyrektorów Vertiv Holdings Co., globalnego dostawcy produktów i usług data center i jest członkiem Aspen Economic Strategy Group. Poza tym zasiada w radach dyrektorów Council on Foreign Relations, a także Conference of Montreal.

Tytuł Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie Autor David M. Cote Tłumacz Magda Witkowska Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382310658 ISBN 9788382310658 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 420 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka ze skrzydełkami

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    MT Biznes
  • ISBN

    9788382310658
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    David m. cote
  • Wydawnictwo

    Mt biznes
  • Ilość stron

    420
  • Rok wydania

    2021
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie (sklep TaniaKsiazka.pl)
    50,03 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 50,03 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Wygrać dziś, wygrać jutro. strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia