Zdjęcia produktu


Ai w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu (Mt biznes)

(9788382313734)
Biznes, ekonomia Mt biznes
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

33,99 zł
Sklep Empik
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 33,99 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Empik jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Ai w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w...

Jak AI zmienia biznes i jego otoczenie

Dowiedz się, jak wygląda obecnie użycie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji w zarządzaniu strategicznym a także adaptacja tych oraz innych pojawiających się technice poprzez organizacje biznesowe. Poznaj społeczną percepcję tych procesów. W dziewięciu skondensowanych i dostępnie napisanych rozdziałach odszukasz świetne i krytyczne wprowadzenie do zagadnienia użycia AI w biznesie. Nie jest to ani spojrzenie przez różowe okulary, ani ostrzeżenie przed apokalipsą. Podejście autorów dobrze wyraża tytuł jednego z rozdziałów: „AI jest tutaj. Co dzisiaj?". Omawiają potencjalne zyski i ryzyka związane z AI, opisują, jak firmy mogą stwarzać wartości dzięki AI, szukają możliwych przyszłych zagrożeń wynikających z nieodpowiedniego jej wykorzystywania, a także czekających nas wyzwań, a na końcu zastanawiają się nad realnymi strategiami AI. Piszą też o tym, jaki udział miała sztuczna inteligencja w zbieraniu materiałów do książki i w jej powstawaniu. To pierwsza, a niewątpliwie jedna z pierwszych książek polskich autorów o tym, jak AI zmienia biznes i jego otoczenie.

Spójrz na potencjalną przyszłość nienaturalnej inteligencji przez pryzmat współpracy, przystępności, otwartości i demokratyzacji.

Podsumowanie wygenerowane przez mechanizm „TL;DR’ produkowany przez OpenAI:

nienaturalna inteligencja na pewno pozostanie z nami i będzie coraz bardziej powszechna w naszym życiu. Ważne jest, aby być realistą w kwestii jej potencjału i ograniczeń. Jak w sytuacji każdej nowej technologii, nadejdzie okres dostosowania, w trakcie którego będziemy uczyć się, jak wydajnie z niej korzystać.

Aleksandra Przegalińska – profesorka Akademii Leona Koźmińskiego, doktor habilitowana nauk społecznych, filozofka, badaczka rozwoju humanoidalnej sztucznej inteligencji, botów i robotów społecznych. Absolwentka The New School for Social Research w Nowym Jorku. Jako post-doc prowadziła badania w MIT w Bostonie, aktualnie związana także z Harvard University jako Senior Research Associate. Publikowała m.in. W: „The Atlantic", „Frankfurter Allgemeine Zeitung", „Harvard Business Review". Regularnie wypowiada się w polskich mediach: w „Newsweek Polska", „Gazecie Wyborczej", „Polityce", a także w telewizji i radiu. Wraz z Pawłem Oksanowiczem opublikowała książkę nienaturalna Inteligencja. Nieludzka, arcyludzka. Współautorka książki Społeczeństwo współpracy (z D. Jemielniakiem). Prorektorka ds. Współpracy z Zagranicą i ESR w Akademii Leona Koźmińskiego, członkini Rady Nadzorczej Banku Hipotecznego Millenium, a także Escola S.A.

Dariusz Jemielniak – prof. Dr hab.,kierownik katedry MINDS w Akademii Leona Koźmińskiego. Członek korespondent i wiceprezes PAN. Od 2015 r. Pracuje jako faculty associate w Berkman-Klein Center for Internet and Society na Uniwersytecie Harvarda. Autor książek The New Knowledge Workers, Common Knowledge? An Ethnography of Wikipedia, Thick Big Data: Doing Digital Social Sciences, Collaborative Society (z A. Przegalińską). Po polsku ukazały się m.in.: Życie wirtualnych dzikich: Netnografia Wikipedii, największego projektu współtworzonego poprzez ludzi oraz Społeczeństwo współpracy (z A. Przegalińską). Ekspert zarządzania strategicznego w spółkach technologicznych i komunikacji internetowej, współzałożyciel startupów (w tym opartych na AI), członek Rady Nadzorczej Fundacji Wikimedia i Escola S.A.

Tytuł AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu Autor Aleksandra Przegalińska,Dariusz Jemielniak Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382313734 ISBN 9788382313734 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 144 Rok wydania 2023 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu (sklep Empik)
    33,99 zł Sklep Empik
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 33,99 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Ai w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia

  • Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

    Zobacz w sklepie Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
    designowy regał o nieregularnych półkach genialnie uzupełni innowacyjne biuro i salonjest wytwarzany z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
    1,100,85 zł
  • Negocjacje fair play Empik.com

    Zobacz w sklepie Negocjacje fair play Empik.com
    Dlaczego tak niemało transakcji, które rewelacyjnie wyglądają na papierze, w rzeczywistości kończy się porażką? Osoby, które zawierają umowy,...
    29,95 zł
  • Key text Rezerwy kapitału trwałego w polsce

    Zobacz w sklepie Key text Rezerwy kapitału trwałego w polsce
    Książka naukowa stanowiąca analizę przeprowadzonych przez autorów badań na temat zastosowania zdolności produkcyjnych w Polsce. - Tematyka książki...
    12,60 zł
  • Key text Biznes międzynarodowy

    Zobacz w sklepie Key text Biznes międzynarodowy
    Wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych,...
    12,60 zł
  • Pracownik call center Ekonomik - jacek musiałkiewicz

    Zobacz w sklepie Pracownik call center Ekonomik - jacek musiałkiewicz
    Książka asygnowana jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być równocześnie absolwenci...
    18,90 zł
  • Wsip Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej

    Zobacz w sklepie Wsip Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej
    Podręcznik do kształcenia zawodowego, skierowany do uczniów klas 1–3 szkół ponadgimnazjalnych.Podręcznik przybliża zagadnienia związane z podejmowaniem...
    65,80 zł
  • Nieoczywiste Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą)

    Zobacz w sklepie Nieoczywiste Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą)
    Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności...
    49,00 zł
  • Program lojalnościowy,647KS

    Zobacz w sklepie Program lojalnościowy,647KS
    Książka stanowi nadzwyczajne narzędzie równocześnie dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program...
    32,00 zł
  • Odliczanie VAT w 2017 roku

    Zobacz w sklepie Odliczanie VAT w 2017 roku
    Każdy czynny podatnik VAT ma prawo do odliczenia od swego podatku należnego kwot podatku naliczonego mu w poprzedniej fazie obrotu. Jest to zasada...
    29,95 zł
  • Klasyfikacja budżetowa 2017

    Zobacz w sklepie Klasyfikacja budżetowa 2017
    W publikacji Czytelnik wynajdzie rozporządzenie w sprawie klasyfikacji budżetowej z ergonomicznymi przykładami i zestawieniami. Stanowi ona niezbędne...
    73,50 zł
  • Lobbing i jego sekrety

    Zobacz w sklepie Lobbing i jego sekrety
    Profesor Michel Clamen przedstawia lobbing jako grę toczącą się między decydentami (administracja publiczna, instytucje europejskie) a rozmaitymi...
    7,50 zł
  • Kwalifikacja kapitałów własnych w sprawozdawczości finansowej

    Zobacz w sklepie Kwalifikacja kapitałów własnych w sprawozdawczości finansowej
    Kapitał własny to jedna z najważniejszych kategorii finansowych w przedsiębiorstwie, a jego wyodrębnianie jest normalną procedurą zarówno wśród...
    22,45 zł