Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce sprawnego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten znikomy, lecz treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, aby wywiązać się z tej roli.
Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów sprzedaży od całej reszty – a teraz podaje w pigułce detale ich prostych, efektywnych strategii.
Z książki dowiesz się między innymi, jak: - pozyskać niezrównanych sprzedawców – i zapewnić im jak najlepszy start, - opracować plan działań sprzedażowych, - obudzić w zespole poczucie wspólnego celu, - właściwie motywować ludzi, - wznosić ich samoocenę i tym samym rozszerzać zyski, - okazywać szacunek i zachwyt, - prowadzić twórcze dyskusje, - przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze, - świecić przykładem i być inspiracją dla swych ludzi.
Zacznij od zaraz: bądź inspiracją dla swych sprzedawców, zwiększ wyniki całego zespołu i nadaj rozpęd swej karierze! *** Brian Tracy jest jednym z najlepszych mistrzowskich mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z przeróżnych branż.
Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i przypasowane do najróżniejszych grup odbiorców.
Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, powiadamiające i motywujące". Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Zarządzanie sprzedażą. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.