Tylko jedna bariera stoi pomiędzy Tobą a sukcesem!
Nie jest nią doświadczenie.
Nie jest nią talent.
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego inni ludzie ekspresowo robią karierę, podczas gdy twoja utknęła w martwym punkcie? Dlaczego nikt nie olśniewa się twoimi nadzwyczajnymi pomysłami? Czy nie wygląda na to, że nikt nie słucha tego, co masz do powiedzenia? Być może nie, gdyż, mimo iż się komunikujesz, nie potrafisz się porozumieć.
John C. Maxwell, światowej sławy ekspert zarządzania twierdzi, że jeśli chcesz odnieść sukces, musisz nauczyć się porozumiewać z ludźmi. Chociaż może się wydawać, że niektórzy rodzą się z tą umiejętnością, prawda jest taka, iż każdy może nauczyć się, jak przekształcić kontakt w porozumienie. W książce Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć Maxwell prezentuje pięć zasad i pięć porad funkcjonalnych które pozwolą ci na skuteczne porozumiewanie się z jednostkowymi osobami, z grupą i z publicznością.
Można do nich zaliczyć:
- Znajdowanie wspólnej płaszczyzny;
- ułatwianie przekazu;
- Wzbudzanie zainteresowania;
- Inspirowanie;
- Bycie sobą w relacjach z innymi ludźmi.
Gdy je opanujesz, relacje z całym otoczeniem – z szefem, z dziećmi, ze współpracownikami, czy z sąsiadami - osiągną zupełnie nową jakość.
Umiejętność porozumiewania się jest podstawą wykorzystania całego potencjału, jaki masz do dyspozycji. Nie ma w tym żadnej tajemnicy! Porozumiewanie się jest umiejętnością, której możesz się nauczyć i którą możesz stosować we wszelkich sytuacjach – osobistych, zawodowych, rodzinnych. Nie zwlekaj, zacznij już teraz!
John C. Maxwell jest znanym na świecie ekspertem ds. Przywództwa, mówcą i autorem książek, które sprzedały się w ponad 18 milionach egzemplarzy. Dr Maxwell jest założycielem EQUIP, organizacji non profit, która przeszkoliła ponad 5 milionów liderów w 126 krajach na całym świecie. Każdego roku prowadzi seminaria dla tak przeróżnych organizacji, jak marki z listy Fortune 500, National Football League, United States Military Academy w West Point oraz dla przywódców rządowych. Jego książki regularnie trafiają na listy bestsellerów „New York Timesa”, „Wall Street Journal” i „Business Week”. Każda z trzech jego książek – The Irrefutable Laws of Leadership, Developing the Leader within You i The 21 Indispensable Qualities of a Leader – osiągnęła wynik ponad miliona sprzedanych egzemplarzy. Z prowadzonym poprzez niego blogiem można zapoznać się na stronie JohnMaxwellOnLeadership.com.
darmowy fragment:
Posłuchaj
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć. sekrety technik komunikacji ludzi sukcesu. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.