Są to materiały edukacyjne dla dzieci najmłodszych. Każda historyjka składa się z 4 obrazków, które dziecko ma ułożyć w odpowiedniej kolejności i włożyć do plastykowych kieszonek. Układanie obrazków każde dziecko będzie postrzegało jako korzystną zabawę. Rozbudzona ciekawość i chęć poznania dalszej części historyjki będą motywowały do wykonania zadania. Największą zachętą będzie jednak końcowy efekt – duża ilustracja, która powstanie po odwróceniu poprawnie ułożonych obrazków. Historyjki zwykle uczą myślenia przyczynowo-skutkowego. By ułożyć obrazki w poprawnej kolejności dziecko musi uruchomić procesy myślowe: porównywanie, analizowanie, wnioskowanie. Musi dostrzec szczegóły występujące na poszczególnych obrazkach, porównać je, określić, czy są takie same, różne, czy podobne. Uczy się więc spostrzegawczości. Odpowiadając na pytania dorosłych albo samodzielnie opowiadając o tym, co prezentuje dany obrazek lub co wydarzyło się w całej historyjce, rozwija mowę, wzbogaca słownictwo. Wyobrażając sobie przedstawioną sytuację albo wymyślając własną wersję wydarzeń opartą na jednym obrazku, rozwija wyobraźnię. Na dodatek dzięki historyjkom dziecko pozna wybrane procesy posiadające miejsce w przyrodzie (np. Rozmnażanie ptaków lub kotów) i nauczy się zachowania w wyjątkowych sytuacjach (np. Dokarmiania zwierząt leśnych zimą). Pozna na dodatek niektóre zawody (np. Krawcowej) i dowie się, jak powstają wybrane przedmioty (np. Wełniany sweterek, sukienka).
- Ciężar: 0,42
- Format: 21.5x30.0cm
- ISBN: 9788371343759
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 20672
- Miejscowość: Gdańsk
- pojemność: 29
- Oprawa: Kartonowa
- PKWiU: 58.11.1
- Rok wydania: 2014
- typ publikacji: KS
- Wydanie: 4
- Wydawca: Harmonia
- Wysokość: 14
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla 4-elementowe historyjki obrazkowe. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.