Zdjęcia produktu


Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów (MT Biznes)

(2020 / 238 / miękka / 9788380879836)
Literatura obcojęzyczna MT Biznes
Dostepność na dzień 15.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

45,81 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 45,81 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów

Jak kreować zagadkowe treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do towaru czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić,budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter umożliwia wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal nigdy nie są dłuższe niż 200 słów. Według magazynu „Fast Company" jedna osoba na cztery rezygnuje z przeglądania strony internetowej, jeśli jej treść ładuje się dłużej aniżeli cztery sekundy. Mamy do czynienia z prawdziwą epidemią braku cierpliwości, a równocześnie cierpimy na alienację i niedobór uwagi. Na szczęście są sposoby pozwalające pokonać broniczne rozproszenie uwagi odbiorców. Znajdziesz je w tej książce. Sam Horn, specjalistka z zakresu komunikacji i autorka wielu bestsellerowych książek, pokazuje solidne techniki pozwalające zainteresować twoich odbiorców i skłonić ich, żeby odłożyli wszystko na bok i skoncentrowali swoją uwagę na tobie i twoich słowach. Jej ośmioetapowy proces INTRIGUE prezentuje, w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią przekazy w spójną, przekonującą i produktywną komunikację dwustronną. Horn na bazie konkretnych case studies omawia m.in. Innowacyjne sposoby inicjowania konwersacji podczas spotkań networkingowych, wyjaśnia, jak zbudować atmosferę zaciekawienia w trakcie wystąpienia na scenie czy jak skoncentrować uwagę inwestorów przy pomocy krótkiej prezentacji. Jeżeli chcesz sprawnie dotrzeć do kogoś ze swym przekazem, musisz przygotować interesującą treść, która ZAINTRYGUJE twojego rozmówcę. I (Intro) Wprowadzenie. Zacznij od wstępu, który przykuwa uwagę. Spraw, żeby ludzie podnieśli brwi ze zdziwienia. N (New) świeże. Nie starczy, aby była to prawda – to jeszcze musi być coś NOWEGO. Zadbaj o aktualność informacji. T (Time-Efficient) Właściwe zastosowanie czasu. Zdobądź zaufanie dzięki sprawnemu gospodarowaniu czasem. Ogranicz długość swoich wypowiedzi. R (Repeatable) przystępne do powtórzenia. Utwórz hasło, które za­padnie im w pamięć. Chwila przerwy i… uderzenie. Wezwanie do działania ma zawierać rytm, aliterację i rym. I (Interact) Interakcja. Nie ograniczaj się do informowania, wchodź w interakcję. Zbuduj scenariusze, aby ludzie mogli współuczestniczyć i współtworzyć. G (Give) Dawanie. Słuchaj tak, jak chcesz, żeby ciebie słuchano. Wyjdź ze swej głowy. Używaj ich języka, zaspokajaj ich potrzeby. U (Useful) Przydatne. Pokaż realne korzyści. Dawaj możliwości, nie rozkazy. E (Examples) Przykłady. Nie opowiadaj historyjek, dziel się przykła­dami z życia. Spraw, aby odbiorcy przejęli się problemem dzięki teleskopowi empatii. Narzędzia modelu INTRIGUE pozwolą ci wydajnie przykuć i utrzymać uwagę odbiorcy: widza, słuchacza, czytelnika. *** Bez względu na to, czy ukazujesz jakiś nowy produkt, prowadzisz prezentację, promocję, czy chcesz kogoś do czegoś przekonać, Sam Horn nauczy cię, w jaki sposób zdobyć uwagę ludzi – i ją utrzymać. Daniel H. Pink, autor książek Drive. Całkowicie świeże spojrzenie na motywację i Jak być prawidłowym sprzedawcą choćby nie próbuj przygotowywać oferty, propozycji handlowej albo prezentacji bez uprzedniego przeczytania tej książki. Kay Koplovitz, założycielka USA Networks, prezes Springboard Enterprises W dzisiejszym świecie biznesu, w którym obserwujemy coraz mniej zaangażowania, techniki rozszerzania zaangażowania pracowników i klientów poprzez koncentrację na ich potrzebach i priorytetach w pierwszej kolejności (…) to obowiązkowe narzędzia każdego lidera. Marshall Goldsmith, autor książki Pozytywne nastawienie, jeden z 50 największych myślicieli biznesowych świata wg magazynu „Thinkers" wystarczyło dziesięć sekund przeglądania tej książki, bym dał się wciągnąć przykuwającym uwagę historiom opowiadanym przez Sam. To najistotniej poręczna, inspirująca i dająca się wykorzystać w życiu(!) książka, jaką kiedykolwiek widziałem na temat zdobywania uwagi innych ludzi. Derek Sivers, mówca TED (First Follower) i założyciel firmy CD Baby *** Sam Horn jest specjalistką-strategiem w zakresie pozycjonowania, komunikowania i kreowania producenta z dwudziestoletnim stażem pracy i licznymi sukcesami we współpracy z takimi klientami, jak Intel, NASA, Boeing, KPMG czy British Airways. Była jedną z najwyżej ocenianych prelegentek na liście najszybciej rozwijających się firm 500/5000 magazynu „Inc.". Jest także autorką książek z listy bestsellerów „New York Timesa", m.in. TONGUE FU! Sztuka walki językiem, a także Jutro? Nie ma takiego dnia w tygodniu!

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów (sklep Libristo.pl)
    45,81 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 45,81 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Sekrety negocjacji dla biznesmenów

    Zobacz w sklepie Sekrety negocjacji dla biznesmenów
    MT Biznes
    Sekrety negocjacji dla biznesmenów to nowa, uaktualniona i tematycznie częściowo zmodyfikowana wersja wydanych w latach dziewięćdziesiątych Sekretów...
    48,73 zł
  • Własna firma krok po kroku działaj skutecznie na każdym etapie rozwoju swojego biznesu

    Zobacz w sklepie Własna firma krok po kroku działaj skutecznie na każdym etapie rozwoju swojego biznesu
    MT Biznes
    Masz pomysł na producenta i zastanawiasz się, w jaki sposób przejść przez kolejne etapy jej rozwoju, omijając po drodze liczne przeszkody? Jak...
    37,05 zł
  • Mt biznes Potęga pewności siebie

    Zobacz w sklepie Mt biznes Potęga pewności siebie
    MT Biznes
    Dlaczego niektórzy ludzie odnoszą pokaźniejszy sukces niż inni?Ponieważ są pewni siebie!- Jaki jeden duży cel wyznaczyłbyś sobie, jeślibyś wiedział,...
    34,53 zł
  • Mt biznes Kreatywne rytuały w pracy

    Zobacz w sklepie Mt biznes Kreatywne rytuały w pracy
    MT Biznes
    Rytuały to efektywne narzędzia. To niestandardowe praktyki, które mogą zmienić kulturę organizacyjną. W przeciwieństwie do sformalizowanych,...
    43,19 zł
  • Mt biznes Nowy jednominutowy menedżer

    Zobacz w sklepie Mt biznes Nowy jednominutowy menedżer
    MT Biznes
    nowe wydanie, oparte na nieśmiertelnym biznesowym klasyku – zaktualizowane tak, by współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko...
    25,87 zł
  • Jak wygrać każde negocjacje Mt biznes

    Zobacz w sklepie Jak wygrać każde negocjacje Mt biznes
    MT Biznes
    prawidłowy negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej artylerii. Robert...
    38,76 zł
  • Myślenie wizualne w biznesie

    Zobacz w sklepie Myślenie wizualne w biznesie
    MT Biznes
    Występujesz publicznie, robisz dużo prezentacji, nieraz prowadzisz spotkania biznesowe? Jesteś coachem, mówcą, a może studentem, który dużo notuje?Ta...
    47,82 zł
  • Mt biznes Servant leadership w praktyce

    Zobacz w sklepie Mt biznes Servant leadership w praktyce
    MT Biznes
    Współcześni przywódcy wiedzą, iż nie są w stanie niemało zdziałać bez efektywnych podwładnych. Servant leadership pozwala na wydobycie drzemiącej...
    54,27 zł
  • 4 godzinny tydzień pracy wyd. 2019

    Zobacz w sklepie 4 godzinny tydzień pracy wyd. 2019
    MT Biznes
    Zapomnij o starej koncepcji emerytury i całej reszcie planów odkładania życia na później – nie musisz czekać. Co więcej, jest sporo powodów,...
    43,19 zł
  • Marketing 5.0. Technologie Next Tech

    Zobacz w sklepie Marketing 5.0. Technologie Next Tech
    MT Biznes
    Marketing 5.0. To najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya, a także...
    43,19 zł
  • Motywacje lidera. dlaczego tak wielu szefów rezygnuje z wykonywania swoich najważniejszych obowiązków? Mt biznes

    Zobacz w sklepie Motywacje lidera. dlaczego tak wielu szefów rezygnuje z wykonywania swoich najważniejszych obowiązków? Mt biznes
    MT Biznes
    Patrick Lencioni, autor bestsellerów „New York Timesa", napisał kilkanaście książek, w których radzi liderom, jak produkować zespoły i przewodzić...
    47,82 zł
  • Wizjonerskie organizacje

    Zobacz w sklepie Wizjonerskie organizacje
    MT Biznes
    Istnieją?rmy wizjonerskie i pozostałe. Producenta wizjonerskie to te, które trwają przez całe stulecia i nieprzerwanie rosną w siłę, mimo iż...
    56,08 zł

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna