Bitwa współczesnego marketingu toczy się zwykle o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości wytwarzano pojęcie „attention economy", zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy z zasady rywalizować. A jest to zadanie coraz trudniejsze (…) W jaki sposób my – badacze marketingowi – nadążamy za zmianami? Czy wykorzystywane przez nas narzędzia są należycie dostosowane do wyzwań współczesnego świata i prędko zmieniającego się respondenta? Czy potrafimy modyfikować swoje podejście i instrumenty badawcze, którymi się na co dzień posługujemy? Ze wstępu autorów Tytułowa gamifikacja (grywalizacja) to wykorzystywanie schematów i mechanizmów znanych z gier poza kontekstem gier, zwłaszcza w najróżniejszych działaniach grupowych, w celu powiększenia zaangażowania osób wykonujących określone zadania. Należy potraktować tę książkę jako zaproszenie do dyskusji i dalszych prac nad rozwojem gamification w praktyce badawczej. To nowatorska publikacja na naszym rynku wydawniczym. Prof. Dr hab. Małgorzata Bombol Należy niezwykle docenić wiedzę autorów w temacie, liczne przykłady z literatury i praktyki zagranicznej, a także opisy własnych eksperymentów. Książkę wzbogacają również komentarze i przykłady starań praktyków z polskiego rynku badań marketingowych. To ergonomiczny przewodnik po tym, jak poprawnie zaprojektować angażujące badanie ilościowe i jakościowe. Dr Michał Jan Lutostański
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.