Zdjęcia produktu


Programowanie gier przy użyciu unity i c# (Promise)

(2020 / 612 / Promise / Casey Hardman / miękka / 9788375414356)
Informatyka Promise
Dostepność na dzień 20.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

63,76 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 63,76 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Programowanie gier przy użyciu unity i c#


Książka jest dedykowana dla początkujących bez żadnej wiedzy ani doświadczenia w programowaniu gier albo programowaniu w ogóle i uczy podstaw silnika gier Unity, języka programowania C# i sztuki programowania zorientowanego obiektowo. Nowe pojęcia są nie tylko wyjaśniane, lecz też skrupulatnie demonstrowane.
zaczynając od wprowadzenia do Unity, dowiemy się dużo o scenach, elementach GameObject, prefabrykatach, składnikach i wykorzystywaniu różnych okien do interakcji z tym silnikiem gier. Następnie zagłębimy się w podstawy programowania, zajmując się regułami składni, formatowaniem, metodami, zmiennymi, obiektami i typami, klasami, a także dziedziczeniem podczas samodzielnego pisania i testowania kodu. Później wyjaśnimy, jak udostępniać dane skryptów w oknie Inspector, a także podstawy systemu serializacji w Unity.Następnie książka poprowadzi nas przez cykl planowania i rozwijania projektów prostych gier opracowanych w taki sposób, by ćwiczyć pojęcia związane z programowaniem, a odkładać na bok mniej istotne sprawy, co pozwoli skupić się z zasady na implementowaniu mechanizmów gier. W przykładowych projektach nauczymy się obsługi urządzeń wejściowych, wykorzystywania w grze niesprężystych obiektów podlegających prawom fizyki, kolizji między obiektami, wykorzystania kamer, tworzenia obiektów z prefabrykatów, ładowania scen, projektowania i kodowania interfejsu użytkownika itd.
Na koniec uzyskamy potężne podstawy programowania, które utorują drogę do zrozumienia podstawowej składni C# i podstaw programowania zorientowanego obiektowo, by wiedzieć nie tylko co pisać, lecz dlaczego i jak to naprawdę działa. Programowanie gier przy użyciu Unity i C# pomoże nam dobrze poznać silnik gier Unity i jego dokumentację, a także pokaże, jak niezależnie szukać dalszych danych na temat nieporuszonych tutaj pojęć i wyzwań.

Dzięki tej książce będziemy mogli:
• Zrozumieć podstawy programowania zorientowanego obiektowo, w tym zagadnienia istotnie związane z grami.
• wykorzystać podstawowe i średnio progresywne możliwości języka programowania C# i jego składni.
• Zapoznać się ze wszystkimi głównymi typami komponentów silnika gier Unity: kolizjami i sztywnymi obiektami, światłami, kamerami, skryptami, itd.
• zastosować podstawową znajomość silnika gier Unity i jego funkcji do równoważenia mechanizmów rozgrywki, aby zapewniać interesujące wrażenia w grach.
Tytuł Programowanie gier przy użyciu Unity i C#. Podręcznik dla całkiem początkujących Autor Casey Hardman Tłumacz Jakub Niedźwiedź Wydawnictwo APN Promise EAN 9788375414356 ISBN 9788375414356 Kategoria Nauka i technologia\Informatyka liczba stron 612 Rok wydania 2020 Oprawa Miękka Wydanie 1

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Informatyka
  • Producent

    Promise
  • ISBN

    9788375414356
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Casey hardman
  • Wydawnictwo

    Promise
  • Ilość stron

    612
  • Rok wydania

    2020
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Programowanie gier przy użyciu Unity i C# (sklep TaniaKsiazka.pl)
    63,76 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 63,76 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Programowanie gier przy użyciu unity i c#. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Informatyka