Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technice cyfrowych" to szczególnie ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat szeroko pojmowanych skutków cyfryzacji dla branży medialnej. Biorąc pod uwagę, iż branża ta (obok programowania) jest jedną z pierwszych, która uległa pełnej cyfryzacji, poruszone zagadnienie ma pokaźnie szersze implikacje, obejmujące efekty momentalnie postępującej cyfryzacji całej gospodarki (...).
Połączenie niezwykle udanego plastikowego przeglądu teoretycznych i użytecznych implikacji cyfryzacji mediów dla Polski sprawia, iż dzieło jest równocześnie interesujące z punktu widzenia świata nauki, dydaktyki (studenci) i biznesu medialnego. także liczne wątki dotyczące regulacji cyfrowych mediów atrakcyjne dla ustawodawców i polityków, a także administracji państwowej".
prof. Dr hab. Bohdan Jung, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Podtytuł: Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych
ISBN: 9788375458251
Kod paskowy: 9788375458251
Autorzy: Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 29692
ilość stron: 318
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11
Format: 23.6x16.0
Głębokość (mm): 20
Waga: 0.46
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Rynek mediów w Polsce,970KS (9322113). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.