"Scratch jest znany jako projekt edukacyjny, służący młodym ludziom do nauki programowania. W rzeczywistości stał się czymś więcej: jest to cyfrowa piaskownica, w której każdy może wyrazić swoją kreatywność.
podczas tworzenia projektów w Scratchu można nie tylko nauczyć się sposobu myślenia właściwego najlepszym programistom, ale także ćwiczyć systematyczność, nowoczesność, umiejętność znajdywania rozwiązań i pracy zespołowej.
Na stronie Scratcha czeka cała gama ciekawych projektów: animowane historyjki, gry przygodowe, interaktywne samouczki, wycieczki z przewodnikiem, eksperymenty naukowe i dużo innych. Bez wątpienia każdy młody człowiek odnajdzie tam inspirację, tylko...
co dalej$74 Jak zacząć$75 Jak napisać pierwszą instrukcję$76 Dzięki tej książce najmłodsi przyszli programiści, inżynierowie i naukowcy spożytkują swoją energię i pomysłowość na tworzenie grywalnych gier komputerowych.
Nauczą się podstaw programowania i poznają sposób działania bloków kodu. W przyszłości zaowocuje to łatwiejszą nauką ",poważnych", języków programowania. Zabawa, jaką jest pokonywanie kolejnych wyzwań programistycznych, ekspresowo doprowadzi adeptów Scratcha do pisania własnych gier i przyswojenia takich pojęć jak zmienne, kontrola przepływu informacji, instrukcje czy podprogramy.
Książka jest kolorowa, utrzymana w komiksowej stylistyce, co kapitalnie ułatwia i uprzyjemnia korzystanie z zawartych w niej tworzyw. Jest to po prostu najfajniejszy pierwszy przewodnik po programowaniu!
Razem z tą książką: poznasz Scratcha i jego duszki nauczysz się programować ruchy, reakcje i efekty dźwiękowe duszków dowiesz się, jak programować zachowanie duszków i kontrolować przebieg gry dodasz do gry muzykę, animowane tło i zaczniesz zliczać wyniki napiszesz strzelanki, wyścigówki, podróż poprzez labirynt i...
grę piłkarską! Publikacja powstała dzięki projektowi LEAD, inicjatywie edukacyjnej posiadającej wspomagać rozwój kreatywnego myślenia poprzez wykorzystanie technologii. Projekt, prowadzony przez The Hong Kong Federation of Youth Groups we współpracy z MIT Media Lab, oferuje młodym ludziom interaktywne ćwiczenia oparte na projektowaniu, służące pobudzaniu innowacyjności, doskonaleniu umiejętności rozwiązywania problemów i obyciu technologicznemu.
Wyobraź sobie. Twórz. Graj. Podziel się. Przemyśl. I zrób to znowu! O autorze Projekt LEAD (nauka przez inżynierię, sztukę i projektowanie) jest inicjatywą edukacyjną posiadającą wspomagać rozwój kreatywnego myślenia przez wykorzystanie technologii.
Projekt został wykonany poprzez stowarzyszenie The Hong Kong Federation of Youth Groups we współpracy z MIT Media Lab Instytutu technologicznego w Massachusetts. Promuje interaktywne ćwiczenia oparte na projektowaniu, doskonalące innowacyjne myślenie, umiejętność rozwiązywania problemów i obycie techniczne.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem. Wydanie II - The LEAD Project - książka, 97F0-37466. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.