Zdjęcia produktu


Badania jako podstawa projektowania User Experience (Wydawnictwo Naukowe PWN)

(2021 / 494 / Wydawnictwo Naukowe PWN / Barbara Rogoś-Turek, Iga Mościchowska / miękka / 9788301213244)
Informatyka Wydawnictwo Naukowe PWN
Dostepność na dzień 19.09.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

90,99 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 90,99 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Badania jako podstawa projektowania User Experience

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w wytwarzaniu produktów interaktywnych. Książka prezentuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego efektem są instynktowne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty.

Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji,tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach. Książka jest potrzebnym źródłem wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów.

Kierownikom ułatwi poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyści płynące z badań. Dla badaczy książka stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiających za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane.

Książka została napisana zarówno dla miłośników, jak i przeciwników badań z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysłowi mnogość metod i ułatwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże poręczne wykorzystanie wniosków z badań.

Autorki przedstawiają 13 głównych metod badawczych, dopełniając je rzadziej spotykanymi wariantami, przykładowymi narzędziami, harmonogramami i dobrymi praktykami. Każda zaprezentowana metoda badawcza gromadzi: ▪ pigułkę, czyli najważniejsze parametry i elementy składowe danej metody, tak by można było w minutę zorientować się w jej przeznaczeniu, ▪ plusy i minusy, ułatwiające prędki dobór metody do danego kontekstu, ▪ prawidłowe praktyki, czyli wskazówki, na co zwrócić uwagę, jak usprawnić proces i jakich błędów unikać, ▪ ciekawostki, polemiki i wariacje metod, które mogą zainteresować nawet bardzo doświadczonych badaczy, ▪ przykład, czyli praktyczne użycie metody w konkretnym projekcie.

Tytuł Badania jako Podstawa Projektowania User Experience Autor Iga Mościchowska,Barbara Rogoś-Turek Wydawnictwo PWN EAN 9788301213244 ISBN 9788301213244 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Ekonomia ilość stron 500 Rok wydania 2020 Wydanie 1

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Informatyka
  • Producent

    Wydawnictwo Naukowe PWN
  • ISBN

    9788301213244
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Barbara rogoś-turek, iga mościchowska
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Ilość stron

    494
  • Rok wydania

    2021
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Badania jako podstawa projektowania User Experience (sklep TaniaKsiazka.pl)
    90,99 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 90,99 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Badania jako podstawa projektowania User Experience. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Informatyka