Książka Tworzenie gier dla początkujących asygnowana jest wszystkim osobom chcącym wgłębić się w świat programowania gier 3D i zaznajomić się i zastosować możliwości środowiska Unity. Celem książki jest przekazanie początkującym twórcom wiedzy z zakresu: obsługi podstawowych funkcjonalności, pisania i implementacji skryptów, tworzenia obiektów fizycznych, animacji, teksturowania i optymalizacji.
Książka adresowana jest jeszcze dla każdego, już nieco bardziej doświadczonego programisty, który szuka nowych, rozbudowanych narzędzi, pozwalających poszerzyć swoją dotychczas zdobytą wiedzę o coś zupełnie odmiennego i bardzo kreatywnego.
Dzięki tej książce:
oStworzysz swój własny trójwymiarowy świat wraz z postacią głównego bohatera.
oZapoznasz się z wieloma widocznymi pojęciami dotyczącymi fizyki w grach.
oNauczysz się wytwarzać proste animacje, dodawać muzykę i dźwięki, a następnie wszystko to scalać z rozbudowanymi skryptami.
oDowiesz się, czym jest Asset Store, w którym czeka na Ciebie niezliczona ilość możliwych do użycia zasobów.
oStworzysz prosty system walki, wskaźnik punktów życia i podążających za graczem przeciwników.
oZbudujesz system zbierania punktów oraz ich zliczania temat tworzenia prostych interfejsów i menu nie będzie dla Ciebie niczym obcym.
oDowiesz się, jak wbrew teorii heliocentrycznej poruszyć słońce, stwarzając zjawiskowy cykl dnia i nocy w swym świecie gry.
oZbudujesz od podstaw mechanizm zapisu stanu gry, a także jego późniejszego wczytania.
oWyrobisz sobie (mam nadzieję) nawyk porządkowania utworzonych obiektów oraz ich instynktownego nazywania.
Tytuł Tworzenie gier dla początkujących Autor Tomasz Błaszczyk Wydawnictwo iTstart EAN 9788365645104 ISBN 9788365645104 Kategoria Literatura, Poradniki liczba stron 422 Format 17x24 cm Rok wydania 2020 Oprawa broszurowa
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Tworzenie gier dla początkujących - tomasz błaszczyk, CC3A-727C9. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.