Internet. Od strony materialnej to po prostu sieć komputerowa. Miliony kilometrów kabli i światłowodów, niezliczona ilość połączonych ze sobą urządzeń. Coraz częściej nie potrzebują one kabli, posługując się bezprzewodowymi systemami łączności. Lecz Internet to nie tylko serwery, routery i kable. To także fenomen socjologiczny, kulturowy, komunikacyjny. To przestrzeń zamiany informacji, poszukiwania rozrywki, to narzędzie komunikowania się. To komunikowanie coraz częściej ma rozmiar reklamowo-marketingowy. Internet staje się miejscem (nie w sensie fizycznym, lecz rozumianym jako przestrzeń albo środowisko) mówienia światu o zaletach swojego produktu lub usługi, miejscem budowania reputacji (albo czasem – jej tracenia); staje się globalnym targowiskiem, gdzie tysiące produktów, usług, rozwiązań robi wszystko, żeby przyciągnąć naszą uwagę. Niniejsza publikacja jest próbą spojrzenia na to wirtualne targowisko przez pryzmat refleksji naukowej celem dokonania pogłębionych analiz oraz opisania i nazwania wiodących trendów, schematów lub kategorii zjawisk. Mamy nadzieję, że dostarczy Czytelnikom wielu pozytywnych oraz inspiracji do dalszych, własnych, pogłębionych badań.
Redaktorzy
Wstęp
Podtytuł: O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie
ISBN: 9788380171619
Kod paskowy: 9788380171619
Redakcja: Adamski Andrzej, Kwasik Kamila, Konopacka-Bąk Sylwia
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 32044
ilość stron: 182
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.19.0
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 12
Waga: 0.314
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Wirtualne targowisko tom 2. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.