dzisiaj przemysł produkcji oprogramowania zmienia się często i radykalnie. Nie buduje się jednego systemu, a potem w miarę potrzeby różnych jego odmian. Tworzy się asortyment produktów programowych i rodziny produktów. Temu właśnie problemowi jest poświęcona ta książka.
Autorzy przedstawiają proces FAST, opracowany w firmie AT&T, a rozwijany w Lucent Technologies, polegający na tworzeniu elementów rodziny programów. Opisują również metodę PASTA, służącą do modelowania procesów FAST.
niemało firm programistycznych opanowało produkcję oprogramowania,niewiele jest rzeczywiście skutecznych. Stosując wydajną usystematyzowaną metodę tworzenia oprogramowania, marka może osiągnąć przewagę nad swoimi konkurentami. Może bowiem błyskawicznie wprowadzić towar na rynek, lepiej ustalić harmonogram prac, opracować bezawaryjny kod i ograniczyć koszty. Opisując proces FAST, zaimplementowany już z obszernym powodzeniem w wielu firmach programistycznych, autorzy przedstawiają sprawdzone metody wprowadzania zmian w sposobie działania marki, a w rezultacie odnoszenia sukcesu.
Spis treści Przedmowa
Wstęp
1.Wprowadzenie zapotrzebowanie na rodziny produktów
2.Tworzenie oprogramowania z wykorzystaniem rodziny produktów
3.Przykład wykorzystanie cyklu FAST do poleceń i raportów
4.Przegląd FAST
5.Przykład wykorzystanie cyklu FAST do rodziny pływających stacji pogodowych
Dodatek A. Analiza cech wspólnych FWS
Dodatek B. Przewodnik po modułach systemu FWS
Dodatek C. Środowisko tworzenia aplikacji rodziny FWS
Dodatek D. Wygenerowany składnik rodziny FWS
Dodatek E. Symulator środowiska FWS
6.Modelowanie cyklu
7.Przedstawienie modelu PASTA
8.Przegląd modelu PASTA cyklu FAST
9.Definicje artefaktów
10.Definicje czynności
11.Definicje ról
12.Analizy FAST
13.Relacje FAST
14.Podsumowanie
Słowniczek pojęć
Literatura
Skorowidz
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Asortyment produktów programowych. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.