Celem niniejszej książki jest nie tylko wyróznionie możliwości wykorzystania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (typowo w obszarze bankowości detalicznej),głównie dobitne podkreślenie, iż sieć ma dla bankowości znaczenie pierwszoplanowe. Patrząc na Internet jak na „,,ogólnoświatową plątaninę kabli?? traci się z oczu fakt, iż globalna sieć już dawno stała się czymś więcej aniżeli kolejną technologią - stała się środowiskiem, do którego powoli, lecz nieuchronnie, przenosi się coraz obszerniejsza część ludzkiej energiczności. Podjęty temat wydaje się i frapujący i przyszłościowy. Pozycja ta stanowi jedno z pierwszych w Polsce najnowocześniejszych kompleksowych opracowań dotyczących bankowości internetowej [...] jest dowodem odwagi jej Autora, który podjął problem nie uboczny, marginalny, przyczynkarski ale pierwszorzędny w piśmiennictwie polskim i zagranicznym oraz publicystyce przełomu minionego i obecnego stulecia [...]. Analizuje z różnorodnych punktów widzenia problematykę wykorzystania Internetu jako czynnika wpływającego na konkurencyjność banków komercyjnych w Polsce [...], fenomen znajdujący się nie tylko w Polsce in stotu nascendi. Autor umiejętnie łączy rozważania teoretyczne z analizą empiryczną, wywody o charakterze akademickim ze spostrzeżeniami o wymiarze funkcjonalno-aplikacyjnym.
ISBN: 9788375560435
Kod paskowy: 9788375560435
Autorzy: Kisiel Michał
Wydanie: 2
Rok wydania: 2008
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 278
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.47
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Internet a konkurencyjność banków w Polsce,077KS (32500). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.