Zdjęcia produktu


Organizacja kreatywna. teoria i praktyka (Szkoła Główna Handlowa)

(biznes i ekonomia, nauka, technika, informatyka / Szkoła Główna Handlowa / 9788380302150)
E-booki Szkoła Główna Handlowa
Dostepność na dzień 22.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

23,94 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 23,94 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Organizacja kreatywna. teoria i praktyka

Tytuł Organizacja kreatywna. Teoria i praktyka Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa ISBN 978-83-8030-215-0 Rok wydania 2018 Wydanie 1 liczba stron 349 Format pdf Spis treści Wstęp


CZĘŚĆ I

TEORETYCZNE ASPEKTY ORGANIZACJI KREATYWNEJ


Patryk Dziurski, Sylwester Gregorczyk, Piotr Wachowiak

Organizacja kreatywna - istota i parametry



Dorota Jaźwińska

Kreowanie zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa



Małgorzata Czerska, Ryszard Rutka

Struktura procesu kształtowania kultury wspierającej kreatywność - perspektywa strategiczna



Marcin Geryk

Wpływ kreatywnej strategii opartej na społecznej odpowiedzialności na postrzeganie uczelni przez jej interesariuszy



Sławomir Winch

Konserwatyzm przedsiębiorstw jako warunek ich kreatywności



Izabela Turek, Tomasz Turek

Kreatywne zarządzanie przedsiębiorstwem z zastosowaniem procesowych systemów informatycznych



Barbara Wasilewska

Aktywność twórcza zespołów pracowniczych



Krystyna Kubik

Wpływ wiedzy i kreatywności menedżera na sukces przedsiębiorstwa



Joanna Tabor-Błażewicz

Zarządzanie talentami w przedsiębiorstwie kreatywnym



Małgorzata Łęgowik-Małolepsza

Wspomaganie decyzji w aspekcie tworzenia kreatywnych rozwiązań modelowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem



Marcin Wojtysiak-Kotlarski

firmy rodzinne a start-upy. Czy da się pogodzić te dwa światy w ramach formuły przedsiębiorstwa społecznego?



Albert Tomaszewski

Koncepcja kreatywnej strategii na tle założeń wcześniejszych szkół zarządzania strategicznego



Andrzej Daniluk

Proinnowacyjne przesłanki podejmowania współpracy przez przedsiębiorstwa



CZĘŚĆ II

BADANIA NAD ORGANIZACJĄ KREATYWNĄ





Tomasz Gigol

Współpraca sporych przedsiębiorstw z progresywnymi małymi i średnimi przedsiębiorstwami w ramach otwartych innowacji na przykładzie warsztatów ARP Innovation Pitch



Izabela niezbędna

Kreatywność w marketingu na przykładzie badań



Joanna Kubicka

powiększenie kreatywności pracowników przez zmiany w obszarze zarządzania ludźmi



Anna Tomaszuk

Współpraca przedsiębiorstw z instytucjami otoczenia biznesu na przykładzie wybranych branż województwa podlaskiego



Maryna Lassota

Przedsiębiorstwa kreatywne na przykładzie nowoczesności polskiej branży meblarskiej



Krzysztof Rek

Poziom internacjonalizacji a kreatywność polskich śladowych i przeciętnych przedsiębiorstw



Aleksandra Laskowska-Rutkowska

Digitalizacja a przyszłość modeli biznesowych w branży logistycznej



CZĘŚĆ III

EMPIRYCZNY wymiar ORGANIZACJI KREATYWNEJ

(STUDIA PRZYPADKÓW)





Wawrzyniec Rudolf, Wioletta Krawiec, Kamila Szymańska

Marketingowe podejście do budowania wizerunku miasta kreatywnego na przykładzie Łodzi



Seweryn Spałek, Iwona Zdonek

Implikacje eksternalizacji wiedzy przedstawicieli twórczych specjalistów



Andrzej Szplit

Perspektywa rozwoju przedsięwzięcia: partnerstwo publiczno-prywatne, czyli dobór kreatywności



Sławomir Ziółkowski

Dwie dekady rewolucji, czyli rozwój mediów elektronicznych w Polsce

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Szkoła Główna Handlowa
  • ISBN

    9788380302150
  • Wydawnictwo

    Szkoła główna handlowa
  • Tematyka

    Biznes i ekonomia, nauka, technika, informatyka
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Organizacja kreatywna. Teoria i praktyka (sklep TaniaKsiazka.pl)
    23,94 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 23,94 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Organizacja kreatywna. teoria i praktyka. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki