Zdjęcia produktu


Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii covid-19 (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)

(biznes i ekonomia, nauka, technika, informatyka / 9788378757832)
E-booki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

14,25 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 14,25 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej...

Tytuł nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19 Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-783-2 Rok wydania 2022 Katowice Wydanie 1 ilość stron 172 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 9

Rozdział 1
Budowanie zaufania pomiędzy klientami a dostawcami z użyciem techniki content marketingu w czasie pandemii COVID-19 (Anna Gruszczyńska-Radecka) 17
1.1. Istota inbound marketingu, content marketingu i relacyjnej koncepcji zaufania 18
1.2. Budowanie zaufania za pomocą techniki content marketingu 23
1.3. Content marketing firm świadczących usługi w dziedzinie nowych technologii − analiza porównawcza 26

Rozdział 2
Analiza rynku pracy w kontekście nowych zawodów związanych z mediami społecznościowymi w dobie pandemii COVID-19 (Katarzyna Zając, Edyta Abramek) 31
2.1. Geneza, popularność, a także rola mediów społecznościowych we współczesnym świecie, a także ich wpływ na rynek pracy 32
2.2. Media społecznościowe i ich wpływ na zmiany w sposobie rekrutowania pracowników 35
2.3. Zmiany w procesie rekrutowania współczesnych pracowników 36
2.4. Wpływ cyfryzacji i mediów społecznościowych na kompetencje wymagane od przyszłych pracowników 37
2.5. Metodyka badawcza pozyskania informacji z rynku pracy 39
2.6. Wyniki badań rynku pracy 39

Rozdział 3
Pandemia SARS-CoV-2 jako uwarunkowanie prowadzenia działań z zakresu marketingu politycznego na przykładzie kampanii prezydenckiej w 2020 roku w Polsce (Jakub Kubasik) 45
3.1. Współczesny marketing polityczny 46
3.2. Serwisy społecznościowe jako narzędzie komunikacji z wyborcami 48
3.3. Live streaming 50
3.4. Współpraca z influencerami 53

Rozdział 4
Rola mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej w dobie pandemii COVID-19 na przykładzie BNP Paribas Bank Polska (Tomasz Prałat) 55
4.1. Rozwój komunikacji w Internecie 56
4.2. Specyfika mediów społecznościowych 57
4.3. Zaimplementowana metodyka badań 58
4.4. Prezentacja przedsiębiorstwa 59

Rozdział 5
Wybrane aspekty problematyki przystępności multimediów dla osób głuchych i słabosłyszących w Polsce w czasach pandemii COVID-19 (Agnieszka Kołodziejczak) 65
5.1. Typy osób głuchych i słabosłyszących 66
5.2. Zwykle spotykane problemy przystępności w świecie Internetu i czasach pandemii COVID-19 68
5.3. Zasady współpracy z tłumaczami polskiego języka migowego 69
5.4. Narzędzia online przystępne dla osób głuchych 71
5.5. Ogólny savoir-vivre wobec osób głuchych i słabosłyszących 73

Rozdział 6
Deepfake jako narzędzie współczesnej komunikacji (Michał Pyjas) 75
6.1. Deepfake jako narzędzie komunikowania – geneza i definiowanie pojęcia 76
6.2. Deepfake jako narzędzie komunikacji marketingowej i jego walory 78
6.3. Deepfake jako narzędzie komunikacji w aspekcie pandemii COVID-19 80
6.4. Deepfake jako narzędzie komunikacji – analiza krytyczna 81

Rozdział 7
Promocja szczepień przeciw COVID-19 za pomocą influencer marketingu (Karolina Kubasik) 84
7.1. Kim jest influencer? 84
7.2. #SzczepimySię? 86
7.3. Znani i szanowani na ratunek szczepieniom 88
7.4. Wyniki badania pilotażowego 90

Rozdział 8
Rola platform streamingowych jako źródła rozrywki a pandemia COVID-19 (Klaudia Adamiak, Maksymilian Bukowiecki, Błażej Foltyniewicz, Dijora Kopacz) 93
8.1. Rola czasu wolnego w życiu człowieka 93
8.2. Rozwój platform streamingowych 95
8.3. Metodyka badań własnych 97
8.4. Wybrane wyniki badania 98
8.4.1. Nawyki, doświadczenia i preferencje osób młodych w związku z oglądaniem filmów i seriali 98
8.4.2. Stosunek osób młodych do korzystania z platform streamingowych 99
8.4.3. Sylwetka typowego użytkownika platform streamingowych 101
8.4.4. Wpływ pandemii na nawyki związane z oglądaniem filmów i seriali 101

Rozdział 9
Adaptacja komunikacji marketingowej w związku z sytuacją pandemiczną w 2020 roku na przykładzie sieci sklepów Empik (Przemysław Gabrych) 104
9.1. Działania w obszarze komunikacji marketingowej podejmowane przez Empik w związku z sytuacją pandemiczną 105
9.2. Działania w obszarze CSR podejmowane poprzez Empik w związku z sytuacją pandemiczną 109

Rozdział 10
Zmiany w postrzeganiu oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych przez konsumentów żywności wywołane pandemią COVID-19 (Sylwia Majcher) 115
10.1. Charakterystyka oświadczeń zdrowotnych i żywieniowych 116
10.2. Postrzeganie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych poprzez konsumentów żywności przed pandemią COVID-19 117
10.3. Postrzeganie produktów z oświadczeniami zdrowotnymi i żywieniowymi poprzez konsumentów w trakcie pandemii COVID-19 − wyniki badań własnych 120

Rozdział 11
Sytuacja pandemiczna jako źródło zmian w komunikacji biznesowej przedsiębiorstw na Podkarpaciu − wyniki badań bezpośrednich (Wioletta Frodyma, Hubert Leśniak, Katarzyna Pasternak, Klaudia Traciak) 125
11.1. Metodyka badań 127
11.2. Omówienie wyników badań 127
11.2.1. Wpływ pandemii na organizację pracy przedsiębiorstw 127
11.2.2. Zmiany powstałe w komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstw i organizacji na Podkarpaciu w wyniku pandemii COVID-19 131
11.2.3. Zastosowanie nowych narzędzi do komunikacji w okresie pandemii spowodowanej COVID-19 134
11.2.4. Kompetencje miękkie jako wyzwanie przyszłych czasów w świetle badań przedsiębiorstw i organizacji na Podkarpaciu 137

Bibliografia 143
Spis rysunków 161
Spis tabel 163
Spis fotografii 164
Informacja o Autorach 165

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19 (sklep TaniaKsiazka.pl)
    14,25 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 14,25 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii covid-19. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki