Zdjęcia produktu


Sprzedażowe nawyki. mikroróżnice, które generują makroefekty (Onepress)

(biznes i ekonomia, nauka, technika, informatyka / Onepress / Paweł Muzyczyszyn / 9788328394131)
E-booki Onepress
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

50,18 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 50,18 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Sprzedażowe nawyki. mikroróżnice, które generują makroefekty

znikomymi krokami do sukcesu sprzedażowego.

Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne,klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży mieści mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego wymogi i zapotrzebowania, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Wydajny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany.

Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... Drobiazgi. Znikome zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty. Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je trafnie, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być {pomocn|przydatn)e, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił. Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy!

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Onepress
  • ISBN

    9788328394131
  • Autor

    Paweł muzyczyszyn
  • Wydawnictwo

    Onepress
  • Tematyka

    Biznes i ekonomia, nauka, technika, informatyka
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty (sklep TaniaKsiazka.pl)
    50,18 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 50,18 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Sprzedażowe nawyki. mikroróżnice, które generują makroefekty. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki